Hoi iedereen, Morgen gaan we voor een 3D echo. De laatste keer dat we dat hebben laten doen was met 16 weken en toen leek het nog een klein alientje. Nou hoor ik wel eens dat je al kunt zien op wie hij/zij lijkt. Is dat ook echt zo? Lijkt de baby als hij/zij geboren is ook echt op de baby van de echo?
Ja, het is nu echt wel een mooie beeb...verhoudingen zijn nog een beetje scheef (groot hoofd) maar het is allemaal wel heelgoed te zien...geniet er van...ff lekker spieken in je buik Vergeleken met de 3d foto's (album) en toen ze op me buik lag was de gelijkenis wel groot....3d was bij mij met 30w
nou ik kon zelf niet echt goed zien op wie ze nou leek maar familie zei gelijk ja ze lijkt op jou,, en het neusje van je vriend! maar je kan zeker wel goed zien hoe je beebje er een btje uit komt te zien! (puur genieten) liefs
hey ik heb ook een 3D echo laten doen... je kon idd al zien op wie ze leek... toen ze eenmaal geboren was zag je wel dat ze de baby was van die echo maar kvond haar eigenlijk al veranderd...
Ja, kijk maar in mijn album, heb 2 foto's neergezet, dan kun je duidelijk overeenkomsten zien. We zagen al gelijk op de echo dat ze haar vaders mond heeft. De echo was overigens wel met een week of 32 gemaakt.
Ahhhh ja dat kun je idd goed zien. Ik vind het zo leuk voor mn vriend dat hij de kleine morgen weer ziet. Voor mezelf ook natuurlijk, maar ik voel hem ook de hele tijd.
ja mijn schoonmoeder zei het wel oh hij heeft dit van zijn mama en dat van zijn vader maarre ik moet eerlijk zeggen dat bolle koppie zag ik alleen van mijn eigen babyfoto terug