7 weken echo gekantelde baarmoeder, tweeling gemist?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door em3, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Omdat ik een naar verleden heb met zwangerschappen kreeg ik afgelopen week een extra vroege echo in het ziekenhuis. Ze zei dat mijn baarmoeder gekanteld lag en keek een paar keer heel goed en zei: nee, het is er toch echt 1. Dat heeft ze wel twee keer gezegd.

Het klinkt echt heel raar maar ik heb altijd het idee gehad dat ik een tweeling zou krijgen en nu ook. Terwijl ik daar eigenlijk misschien niet eens blij mee moet zijn omdat ik me sowieso al superveel zorgen maak. Maar toch... Mijn intuïtie is zo sterk. Zou het kunnen zijn dat er aanwijzingen zijn voor een tweeling maar dat het zo verstopt is dat ze het niet gevonden heeft?

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Kleine kans lijkt mij :)

Dat ze een kindje 'over het hoofd zien' gebeurt vaker bij drielingen (en dat ze er twee denken te zien)

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Alles is mogelijk. Als je het baseert op een gevoel denk ik dat de vk wel goed zit :)

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Kan best, hoor. Er worden zelfs vrouwen naar huis gestuurd met de diagnose miskraam (want lege vruchtzak) waarbij een weekje later blijkt dat de zwangerschap intact is. Bij een sterk gekantelde baarmoeder is het soms echt heel moeilijk te zien. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina