Sorry geen idee zie er niks op, heb je nog een foto? 20 weken echo verder goed gegaan omdat jij je zoveel zorgen maakte?! Ik hoop het wel en dat je maar lekker genoten hebt van de echo!
Ik had helaas iemand die volgens mij snel naar huis wilde alles snel bekeken maar zover ze kon zien was het gezond.. Gelukkig (hoop ik)
Nee dat vroegen we aan haar ... Maar daar wilde ze niet naar kijken.. Mijn 4e zwangerschap maar nog nooit zo 1tje gehad .. Echt jammer..
Wat raar, to! Volgens mij kunnen ze daar toch niet omheen? Daar in de buurt moeten ze toch ook onderzoeken? Ik zou nog eens bellen hoor. Dit is geen stijl!
Ja was ook heel raar allemaal.. Nu de 3e poging om een foto te plaatsen..ik krijg hem niet gedraaid ... Ze heeft idd naar de beentjes gekeken maar niet naar de voetjes omdat die onder zijn billetjes lag.. Juist dat soort dingen zijn belangrijk omdat ik een zoon heb met 1 handje.. Al is het geen ramp als deze het zou hebben als je ziet hoe me kind het doet .. Maar mijn zoon heeft nog geluk gehad omdat je 9 op de 10 keer het bij een nier en/of hart afwijkingen hoort.. En dat heeft die van mij gelukkig niet.. Geluk bij een ongeluk noemen ze het