3D echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Bumba2009, Apr 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

Dec 6, 2008
    103
    0
    0
    Wat ik me afvraag is of jullie bij de 3d echo al konden zien op wie jullie kindje het meeste lijkt en kun je misschien ook al zien of hij of zij donkere haartjes of lichte haartjes heeft?
    Misschien dat donkere haartjes beter zichtbaar zijn op 3d dan lichte?

Of als jullie dat hebben post hier maar een foto van jullie kindje bij de3d echo en toen het geboren was.

Ben benieuwd want wij hebben 9 mei pas de 3D echo.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Wij konden al op de echo zien dat de kleine de neus heeft van papa en het mondje van mama. Ook was er te zien dat hij haartjes heeft, maar welke kleur, geen idee. Ons kindje moet nog geboren worden. In mijn album kun je de foto's zien.

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    wij zagen geen haartje maar t heeft mijn neus en de slaaphouding van me vriend :D dat was wel heel grappig 1 handje achter het hoofd en 1 boven het hoofd zo slaapt me vriend ook altijd

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

antje wat heb jij ontzettende leuke fotos van je ukkie!!!
    wij gaan vandaag voor de 3d echo. najaaaaa...was eingelijk niet de bedoeling want ik ben best aan de late kant (nu 30 weken) dus de kans dat we niet zo een hele leuke 3d echo krijgen zit er natuurlijk in, maar ik was vergeten de afspraak aftezeggen en ik heb er zowat de hele nacht van wakker gelegen dat ik er spijt van zal krijgen als ik het toch niet laat maken.
    dus straks gaan we dan toch maar een kijkje nemen. hopelijk denkt mn jochie..nou ma pa vooruit dan ik laar wel ff mn gezicht zien. :D

5. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

Dec 6, 2008
    103
    0
    0
    Ben bij de 3d echo geweest maar helaas lag ons zoontje lekker te slapen met een handje naast zn gezicht.
    Hierdoor was t lastig om echt duidelijke fotos te maken.
    De fotograaf wilde hem ook niet wakker maken omdat hij de natuur niet wilde storen en waarschijnlijk op tijd naar huis wilde (we waren 20 min voor sluitingstijd pas aan de beurt namelijk).
    Zie mijn fotoalbum voor de foto :)

Share This Page