wij hebben de kans gekregen om een 3d echo te laten maken, alleen ben ik dan 26 week heen, weet iemand of het er dan ook mooi uit ziet? (het ziet er altijd mooi uit,maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) of zal ik nog een paar week moeten wachten, dank je
Ja hoor, kijk maar in mijn album. Een 3D echo wordt aangeraden vanaf 26 weken, maar ik heb ook al gezien dat het eerder ook mooi is. Mijn foto's zijn van 26 weken en 1 dag.
Dan heb je juist het mooiste resultaat rond die zwangerschapstermijn. Ik heb een 3D echo gehad met 27 weken en 6 dagen. Foto's staan in mijn album. Gr Otje
Ik heb de 3d echo laten maken met 24 weken en die is zelfs supermooi en duidelijk, al zeg ik het zelf . Ze staan in mn album !
super al die echo,s echt geweldig, ik kan er nou al geen genoeg van krijgen. en dit zijn nog niet eens mijn eigen foto's
Ik heb met 25w5d een 3d echo gehad en die is heel mooi geworden. Het kan dus prima met 26 weken. Veel plezier alvast.
ze hebben ons geadviseerd om de echo rond de 25 weken te laten maken , dus ik heb een afspraak op 31 okt. bij 24 weken en 5 dagen ben dus heel benieuwd