3D-echo... Ik twijfel... wel of niet doen? Wat vinden jullie? Was het bijzonder? of veil het een beetje tegen?
hihi vond het geweldig maar kreeg het bij de 20-weken echo met 27 weken gaan we nog een keer is het nog mooier hier een paar van onze foto's
Meeste mensen vinden het fantastisch, ik heb er niet zoveel mee eigenlijk.. zonde van 't geld vind ik zelf.
Wij hebben ook eerst getwijfeld, maar hebben het toch gedaan. Heb er geen spijt van, ben er echt blij mee, wij zijn 3x terug moeten gaan. Kleine liet zich niet goed zien. Bij de 3x ook niet en hebben niet het hele bedrag hoeven te betalen
ik heb dus ook ontzettend getwijfeld omdat ik het echt heel mooi vind, maar moet zeggen vind het zooo duur en helemaal deze tijd van het jaar ( december) kan ik me geld wel beter gebruiken eigenlijk dus voor mij telde ook mee in welke maand ik de 3D echo het beste kon doen en dat is dus deze maand
al je het geld kan missen zou ik het zeker doen. hier hebben we het bij beide kindjes gedaan en deze zwangerschap gaan we het ook gewoon weer laten doen het is zo mooi. als we ook de 3d foto's vergelijken met gelijk na de geboorte klopt het precies. en ze wisten dat onze dochter als 2 druppels water onze zoon is. maar dat wel met de 2d ook al heel duidelijk haha
Zelf zijn we erg nuchter (ML nog wat meer dan ik), maar wij hebben onze ouders en oma meegenomen naar de 3D echo en zij vonden het helemaal geweldig. Zeker omdat dat in hun tijd nog niet kon. Om het als familie te beleven maakte het extra speciaal.
Hier krijg ik trouwens 100 vergoed van de verzekering voor een pretecho... en omdat we het bij hetzelfde bureau doen als de 20 weken echo hoeven we ipv 120 euro maar 60 te betalen
Ik heb altijd geroepen het niet te doen, vond t ook eng uitzien. Heb het toch gedaan, we hadden anders zo weinig echomomenten. Geen seconde spijt van, je kon meteen zien dat ie op z'n pa ging lijken en de overeenkomsten met geboortefoto was fantastisch. Daarom zal ik bij de 2 e het weer doen, juist omdat het zo klopte.
Ik heb er niet zoveel mee... Althans... Ik zou er nooit voor puur alleen een 3D-pretecho betalen. Wij hadden het geluk dat we bij 28 weken een extra groeiecho kregen en de echo-scopiste de kleine in 3D liet zien. We waren verschrikkelijk vertederd en blij dat we dit mee mochten maken zo voor 'niets', maar ik ben bang dat ik de foto's niet meer of minder koester dan de 2D echo's. Ons snuitje:
ligt er een beetje aan met hoeveel weken je het gaat laten doen, aan het eind van de zwangerschap kan het er mooi uit zien.. Ik had met de nekplooimeting het geluk dat ze direct 2x 3d fotos afdrukte maar met 12 weken ziet het er heel raar uit..
Wij twijfelen ook of we het gaan doen ja of nee, we willen het geslacht niet weten, is het dan wel mogelijk een 3D echo? Ik ben ook bij de fbto verzekerd dus krijg ook een groot deel vergoed.
Ik zit ook bij FBTO en twijfel daarom ook. Maar zou dan nu toch wel een afspraak moeten gaan maken. Ik heb eigenlijk bedrust dus dat maakt t wel moeilijker. Maar heb zoveel medische echo's, dat een pretecho me ook wel eens fijn lijkt...
Die van ons staat gepland 25 Januari dit omdat ik het me zo mooi lijkt ons wondertje te zien zoals het er uit gaat zien maar ook ter bevestiging van het geslacht aangezien er nu deze periode daar nog steeds regelmatige fouten in worden gemaakt.. (17 januari 20 weken echo dus ben dan 21 weken en 3 dagen we laten rond de 32 weken dan weer een 3d echo maken pakket 160 euro)
Wij hebben gister onze pretecho gehad. Wij zaten eerst ook te twijfelen om het te doen. Maar het is onze eerste kindje en vond toch leuk om iets te hebben, waar je later nog naar terug kan kijken. Heb er totaal geen spijt van gehad. @Eulalia, als je het geslacht niet wilt weten, kan je dat gewoon van tevoren aangeven. Bij ons vroeg de dame het zelf of we het wilde weten of niet, dus ze houden daar wel rekening mee.