hallo allemaal, vandaag weer op controle geweest bij de vk me bm loopt 3 weken voor op de weken dat ik ben is nu 31 en ben 28 weken niet zo erg maar goed ze was erg kortaf en ik deed het allemaal al rustig aan maar kreeg nu te horen dat ik het nog rustiger aan moet doen vanwege harde buiken ook als ik me rustig hou. over 2 weken moet ik weer voor suikercontrole en me ijzer (heb al ijzertabletten) had het toch allemaal wat anders verwacht vandaag maar goed komt ook omdat ze nogal kortaf was maar de beeb doet het goed verder hartje weer gehoord en dat was 135/140 slagen pm mijn bloeddruk was ook goed 120/70 toch voel ik me depri zit even in een dipje en moest even kwijt hoe het was gegaan vandaag groetjes
Heej Joyce, 3 weken voor op groei maakt volgens mij niet zoveel uit? Mijn schoonzusje is aldoor 2 weken op voor maar sinds eergisteren weer gelijk aan t aantal weken. Dus t zegt niet alles. Wel vreemd dat ze kortaf was.. Jammer, want t is zo bijzonder.. en belangrijk dat je goed met je vragen ed terecht kunt.
hoihoi nee op zich maakt dat ook niet veel uit vond het alleen jammer dat het zo ging hier zit de vk in het ziekenhuis zelf en tis ze zitten er met zn 6en tot nu toe elke keer andere gehad toen ik binnen kwam vroeg ze hoehet ging dus ik zeg niet zo lekker hoezo vraagt ze dus k uitleggen van de harde buiken elke keer ook als ik rust en last van me bekken en toen was ze gelijk best wel kortaf ja dan moet je rustig aan doen ja dat deed ik dus al maar hoe rustig aan kan je het doen als je al 2 kids rond hebt lopen khoef nu niet te rennen om ze naar school te brengen omdat ze hier al vakantie hebben maar je moet ze wel bezig houden smiddags ff liggen gaat ook niet altijd. buiten dat gaat alles goed gelukkig zit gewoon even in een dipje denk ik hihi komt vast wel weer goed thanks iedergeval dat ik hier me verhaal even kwijt kan. groetjes