HCG hormoon te laag

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Caro1986, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caro1986

Caro1986 Lid

Mar 14, 2013
    27
    0
    0
    Limburg
    Lieve mensen,

Afgelopen maandag bij de gynacoloog geweest ivm buikpijn.
    Deze belde me dinsdag met de mededeling dat het HCG hormoon aam de lage kant was ik was dinsdag precies 5 weken zwanger.
    Donderdag hebben ze weer bloed geprikt en vandaag kreeg ik daarvan de uitslag.
    Maandag was mijn HCG hormoon 130 en donderdag 200 dus iets gestegen.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ben vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger als ik het goed berekend heb....ik maak me zo een zorgen omdat het al 2 x is misgegaan.
    Ik moet nu elke week terug voor een echo omdat ze niet weten wat er gaat gebeuren.... Help...iemand...iemand die dit ook heeft gehad???

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    nee nog nooit mee gemaakt maar ik duim voor je dat alles goed afloopt!

3. Eetje

Eetje Bekend lid

Feb 1, 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gezien je hcg stijgt mag je ervan uit gaan dat het goed is! Succes meid, zelf geen ervaring! Voorzichtig feliciteer ik je alsnog

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    HCG hoort om de dag te verdubbelen. Je had in principe dus woensdag op minimaal 260 moeten zitten en op donderdag rond de 390. Je HCG is wel gestegen, maar duidelijk niet verdubbeld. Tevens is een waarde van 130 bij een zwangerschap van 5 weken aan de lage kant.

Het is dus afwachten. Hopelijk een groeispurt, soms blijft het een poosje stilstaan. Succes!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    +1

Ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat Caro!

7. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Bah wat een onzekerheid, sterkte

8. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

Apr 28, 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hoi caro1986,
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en die loopt nu rond en wordt 2 jaar alweer... Bij mij precies hetzelfde en ik moest steeds terugkomen want ze dachten dat het wel fout zou gaan nou niet hoor het hcg kwam gew

9. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

Apr 28, 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hoi caro1986,
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en die loopt nu rond en wordt 2 jaar alweer... Bij mij precies hetzelfde en ik moest steeds terugkomen want ze dachten dat het wel fout zou gaan nou niet hoor het hcg kwam gewoon wat langzaam op gang en alles is goed gegaan dus ja het kan gewoon goed gaan ondanks dat alles niet via het boekje van de gemiddelden verloopt. Hoop dat alles goed gaat bij je. Liefs.

Share This Page