Wij willen binnenkort een pret echo laten maken. Bij mijn eerste 2 hebben we bij babyview een 3d laten makenheel erg leuk en lief mens die echt alles uitlegt en de tijd ervoor neemt. Nu weet ik dat op een uurtje rijden iemand zit die4d doet. Maar ik twijfel enorm.wat is het verschil en is het echt zoveel mooier? Hebben mensen hier ook fotos via google zijn er net zo veel te vinden. En de laatste wie hebben er ervaring met jan koning?is het een leuke man.is de dvd gesproken etc
Ik heb met 26 weken een echo laten maken in 4HD. Ik vind het wel mooier/anders dan in 3D. Even wat fotootjes zoeken hoor!
in papendrecht en gorinchem hebben ze nu ook deze apparaten staan.. er zijn er dus inmiddels 3 in nederland.. geeft misschien wat meer vrijheid wat betreft de locatie??
Heb nog geen ervaringen met de 4d maar wel met jan koning het is echt een heel aardige man en neemt ook de tijd voor je de ruimte is ook erg fijn net als of je een huiskamer binnen komt heel relax allemaal wil ook graag bij de zwangerschap weer daarheen maar nog even een paar weekjes wachten
Ook in het zuiden hebben ze dit tegenwoordig.. Namelijk in Oudenbosch.. Welkom bij pretecho&zo! Op deze site staan ook een aantal foto's van 4D HD..
Zie mijn profielfoto: ook 4d HD echo bij Jan koning gedaan. Erg leuke man en in het echt is het nog mooier om te zien dan de foto's