ik heb nog een vraagje ik heb veel pijn in mijn onder buik aan de zij kant dit is een stekende konstante pijn kan dit banden pijn zijn en kun je dit de hele dag door voelen het is niet steeds op de zelfde plek maar wel in de zelfde buurt groetjes gerdien
Ik heb geen idee, anders vraag je het toch ff aan de VK, mischien heb zij er antwoord op. Volgens mij kan het wel, ik heb zelf ook wel eens bandenpijn maar alleen als ik loop of als ik bezig ben...
Heb de pijn soms en dan meer in het midden van m'n onderbuik. Als ik ga hardlopen heb ik hier de ene keer wel last van en de andere keer weer helemaal niet. Kan dit ook met de ligging van je kindje te maken hebben of komt het enkel doordat je je spieren aanspant. Silly
Heb gister positief getest!! Alleen wel heeeeeeel vaag streepje, maar toch, hij was er wel! Aankomend weekend voor de zekerheid nog maar eens testen. Vannacht niet kunnen slapen van steken onderin mijn buik en in mijn liezen. Best venijnige steken die doortrokken naar mijn rug. Kan dit al bandenpijn zijn?? Ja sorry ben nog maar een groentje, haha! Ben nu 4 of 5 wkn (weet niet precies wanneer ik mijn ei gehad heb). Liefs Eva