3d televisie

Discussion in 'De lounge' started by Isademi, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik zou idd voor een Sony gaan, dwz bepaalde "high end" types. Wij hebben de verschillende tv's uitgebreid bekeken en getest in de winkels en er is toch wel een duidelijk verschil tussen de verschilende merken/types. Onze Sony sprong er echt verreweg als beste uit, ook mbt de 3D beeldkwaliteit. Kon ik zelfs als leek nog wel zien. :D

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja wij vonden de Sony ook overduidelijk beter met de beeldkwaliteit. Prijs is ook nog goed te doen, maar als ik kijk naar het afgelopen half jaar, de prijzen zijn met 50% gezakt.
    Dus we wachten het nog wel heel even af ;) Er moet dan natuurlijk ook een 3d blue ray dvd speler + surround set bij.

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb er 0 verstand van, maar ik wilde wel even de tip geven om echt eerst in de winkel te gaan kijken.
    Sommige mensen kunnen namelijk niet in 3d zien, wel handig om te weten voordat je zo'n tv koopt: Radio 1

Een vriend van ons kocht een 3d tv en had er dus ook helemaal niks aan. Best grappig vonden wij, het is namelijk echt zo'n impuls-koper :D.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Tip: koop een Sony Playstation 3 erbij, heb je gelijk een goede blue-ray speler erbij en de PS is ook 3D geschikt. :D

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Wat grappig idd, nooit bij stil gestaan. :$ Maar in de winkels zag ik gelukkig prima 3D, dus ik hoop thuis ook. ;)

6. trotsepappa

Aug 7, 2011
    85
    0
    0
    8-17 uur vrachtwagenchauffeur
    rotterdam

:D idd ... goed advies ps3!

en je ken ook 3d gamen en 3d foto's bekijken, wat wil je nog meer

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kan ook geen 3D zien, maar mijn man wel. De volgende word er dus 1 met 3d functie zodat hij af en toe is een film in 3d kan kijken.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    of een playstation 3 :) voldoet ook prima. kunt het beste wel een speciale 3d kabel erbij halen maar gaat prima en je kunt er meer mee dan een filmpje kijken :D

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    o iemand had de tip al gegeven haha

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    voor kinderen onder de 6 is het inderdaad af te raden. wij kijken alleen samen een filmpje zo nu en dan in 3d en de kids slapen dan al even haha

Share This Page