aan de pil en buikpijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Evanthe, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik ben nu aan de pil voor de icsi maar heb nu al ruim twee weken veel last van een soort menstruatiepijn. Is dit normaal? Of zou dit door een cyste ofzo kunnen komen? Ik krijg geen echo voordat ik begin met de puregon, dus hoe weet ik dan of alles wel goed is?
    Ik kan ook nergens op internet hier iets over vinden, dat het misschien normaal is. Weet iemand dit?

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Saffie,

Ik herken het helemaal hoor. Schrijf zelf in het topic 'direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?' en daar hadden we het er ook al over dat we (een andere vrouw en ik die alle2 nu aan de pil zijn) zoveel last hadden van buikpijn! Net of we ongesteld moesten worden of richting de eisprong zaten!
    Ik zou me niet te druk maken, en anders bel je even met het ziekenhuis om te vragen of ze daar nog wat mee kunnen doen!

Succes!

Liefs Loesie

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Saffie,

Ik ben nu net klaar met de pil voor IVF. Heb ook iedere keer een soort van menstruatiepijn.
    Ik zou me er ook maar niet al te druk om maken, en anders even het zkh bellen.

Succes met je ICSI, is het je eerste?

Liefs Maaike

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh gelukkig ik ben blij te horen dat er meer zijn die er last van hebben/hadden. Maar jullie krijgen nog wel een echo voordat je met puregon oid begint? Gelukkig kan ik 9 mei met de pil stoppen.

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi Saffie,

Zag dat je vandaag ook bent gaan meeschrijven bij het topic waar loesie het hier eerder over had.
    Weet niet welke pil jj slikt, maar w.s. ook een zwaardere... velen hebben er toch wel last van. Ben nu zelf net weer begonnen met microgynon sinds enkele dgn. Vorige keer heb ik 2 wkn lang continu wat bloedverlies gehad. Hopelijk val dat dit keer mee.
    Wat betreft je vraag over de echo... Loesie en ik slikken beiden microgynon en hebben ook beiden een uitgangsecho voor we met de stimulerende hormonen mogen beginnen. Loesie spuit echter na de echo puregon en ik gonal-f, dus daar heeft het ook niet mee te maken...
    Maar Maaike heeft dat volgens mij weer niet, spuit wel straks ook puregon, maar geen echo toch Maaike?? Zij heeft weer een heel ander schema dan ons twee. Lastig he.....al die verschillende methodes!!

Groetjes Majo

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Majo,

Ik heb inderdaad geen uitgangsecho. Ik start gewoon met de puregon! Mijn eerste echo staat gepland op cyclusdag 8, zo vreemd dat ieder zkh weer anders werkt.

x Maaike

Deel Deze Pagina