Spannend... ik mag het gaan proberen zonder inleiding!!

Discussion in 'De bevalling' started by Sannebc, Aug 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben vandaag precies 37 weken zwanger van onze vijfde.
    Mijn vier andere bevallingen zijn ingeleid.
    De 1e 2 ivm overtijd lopen (42 en 42.2)
    De 3e met 40.1 ivm onregelmatige hartslag van beeb en BI.
    De 4e met 40 ivm ernstige BI.

Mijn 5e zwangerschap is tot nu toe een eitje geweest. Nergens last van, totaal geen BI, heerlijk!!

Ik zou zo graag een keer willen bevallen zonder inleiding en ik heb nu groen licht gekregen van de vk hiervoor!!
    Ik vind het gewoonweg een beetje spannend.... ;) Ik weet helemaal niet hoe het voelt om spontaan weeen te krijgen!

Rond de 40 wkn gaat ze kijken of ik gestript kan worden, bij mijn laatste 2 bevallingen had ik toen ook al 3 cm ontsluiting. Toen is het infuus aangesloten, maar nu gaan we eerst proberen om de natuur een handje te gaan helpen.
    Ik mag doorlopen tot 42 weken, als alles lichamelijk goed blijft gaan natuurlijk...!
    Ik hoop dat ik het vol hou en dat ik niet na de uitgerekende datum de moed verlies en toch voor een inleiding ga kiezen. (dat zou ik toch een beetje 'zwak' van mezelf vinden hoor...;))

We gaan het zien...

2. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O wat spannend!! Hoop voor je dat het gaat lukken op de natuurlijke wijze! Zo gaaf zijn! Ben zelf bij de eerste twee ook ingeleid, en bij de derde was de datum afgesproken (twee dagen na bezoek gyn dus zou al snel zijn) toen 's nachts spontaan m'n vliezen braken! Binnen 3 uur was ze er al! En ja, het is echt anders bevallen dan met inleiden hoor! :) Heel veel succes en duim voor je!

3. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    volhouden hoor! het gaat dan zoooveel beter! je lichaam en kindje zijn er dsan gewoon klaar voor! alvast succes meid!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat fijn! Hopelijk pakt je lichaam het ook zelf op :) Ik had bij deze zwangerschap ook zo gehoopt dat het spontaan zou gaan gebeuren, maar ik word ingeleid vanwege hoge bloeddruk waarvoor ik al vanaf wk 25 aan medicijnen zit. Lijkt me een fantastische ervaring om thuis ineens het idee te krijgen dat je toch wel weeën hebt en de natuur haar gang te laten gaan.

Share This Page