Opzoek naar een boek van Marie mongan, welke hebben jullie? Zie verschillende als ik op bol kijk. Nu de tijd vorderd richting bevalling begin ik m toch wel te knijpen en zou toch graag het boek willen lezen. Wie kan me adviseren welke te nemen?
Ik heb het boek: hypnobirthing, the mongan method Is in het Engels maar wel goed te begrijpen. Zit een cd bij.
Deze heb ik ook. Plus allerlei ontspanningsoefeningen. Die kregen wij bij inschrijving voor de cursus. Kun je misschien niet even contact opnemen met een van die cursus aanbieders? Voor een vlugge sessie? Ik zie dat de tijd begint te dringen bij je.
Eigenlijk is het al wel een beetje laat Ik zou sowieso kijken of je nog een bevalbad kan regelen dit gaat vaak icm hypnobirthing. Verder wil ik je wel een spoedcursus geven maar dan moet je me even een pb sturen ! (en moet je redelijk in de buurt wonen ) Het boek lezen en toepassen is meer tijd...
Welnee, nog voldoende tijd...althans volgens mijn cursusleidster, want die heeft zelf ook 3 weken voor de uitgerekende datum de cursus pas gedaan. Ik heb deze: bol.com | Hypnobirthing, Marie Mongan | 9780757302664 | Boeken En vanavond start ik met de cursus.