Hallo Ik heb een IUI behandeling gehad Ik heb hierbij pregnyl gebruikt op maandag 11 januari 5000. Normaal kreeg ik 10000 en deze was 10 dagen later uit mijn lichaam Het is nu 10 dagen geleden dat ik pregnyl heb gebruikt dus die is zo wie zo uit mijn lichaam. Ik zit nu op dag 23 van de cyclus en mijn cyclus is deze maand kort Ik hou dat precies bij en moet nu weer een korte cyslcus krijgen Tussen de 21 en 23 dagen Ik gebruik nog wel utrogestan Waneer zouden jullie testen in mijn geval Het is zo spannend Het is onze 3de behandeling Ik heb het gevoel zwanger te zijn, maar ook erg bang voor wederom een teleurstelling. Mijn klachten zijn: Misselijk Extreem moe Rommelende darmen Huilbuien Af en toe krampen rond de liezen ken dit gevoel niet En een opgeblazen gevoel Pffffffff wil zo graag duidelijkheid wachten duurt altijd erg lang hoop op positief nieuws. Misschien kent iemand mijn verhaal alvast bedankt
Ik heb IUI in eigen cyclus, dat wil zeggen zonder aanvullende hormonen (wel met Pregnyl trouwens). Mijn gynaecoloog adviseert mij om pas 14 dagen na IUI te gaan testen. Dat houd ik dan ook maar aan. Wat maken die paar dagen ook nog uit, denk ik dan maar. (Als ik maar beloond word met een positieve test! ) Utrogestan, kan dat je ongesteldheid niet uitstellen? Of heb ik dat verkeerd? Want ik lees wel eens over meiden die ook IUI krijgen met Utrogestan die niet zwanger testen en dan moeten stoppen met Utrogestan om hun ongesteldheid te laten doorbreken. Ik zou je aanraden toch nog even een paar daagjes te wachten met testen....al ben je erg ongeduldig (en dat kan ik me goed voorstellen!).
Als jullie willen kunnen jullie met de andere dames je ervaringen delen in het onderwerp IUI deel 2. Deze loopt al een tijdje, en is een verlengde van het gewone IUI topic. Kan je nog wel in terug lezen, leer je een hoop van. Hoop jullie te zien bij IUI deel 2
Wil niet raar doen, maar eigenlijk heb ik al een jaar geen zwangerschapstest meer gebruikt. Al dat gestress over 'op welke dag testen' en 'ben ik nu wel of niet zwanger'. Ik ga gewoon door met leven. Mocht ik zwanger zijn (en dat willen we echt wel, wil niet overschillig lijken), dan ben ik dat volgende week ook nog als het goed is. Dus dan is het tijd zat om te testen.
hier ook 14 dagen na iui testen... heb gister de eerste iui gehad met hormoon behandeling gonal-f en pregnyl 10.000ie die is na 8 dagen uit mijn urine dus die 5000 zou er aluit moeten zijn.. ik mag nu 17 febr testen succes meiss
Babyhope 10.000 IE duurt 10-12 dagen en geen 8 dagen. Als je eerder dan 10-12 dagen gaat testen, heb je een grote kans op een vals-positieve test. Het zou wel heel erg jammer zijn als je blij gemaakt wordt met een vals-positief streepje! Succes met de wachtweken!
jippie ik weet dat het eigenlijk 10-12 duurt maar bij mij is het na 8 dagen al negatief de test... heb al 5 keer meegemaakt dus zal wel zo zijn denk ik... dankjewel jippie voor het succes hahaha en als je bij google alleen al 10000 pregnyl intoetst en enter klikt zie je bij de 2de balk duidelijk staan (geneesrepertorium ofzo) na 10 dagen geen invloed meer op de test...
Ik ga echt wachten tot woensdag, dan zit ik op 14 dagen na de inseminatie, ik krijg op dinsdag 2 testen van een vriendin die ze nog over heeft dus ik ga ook niks kopen, kan ik tenminste ook niet in de verleiding komen . Al heb ik nu het gevoel dat de ongi dit weekend al gaat komen
Ik mag van het ziekenhuis na 12 dagen testen als ik wil. Mag het ook in het ziekenhuis komen doen. Niet dus. Maar houdt zelf 14 dagen na iui aan. En als ik de 15e dag nog niet ongi ben ga ik testen. Alle kwalen kunnen ook nog van de hormonen en hun nawerking zijn, de spanningen enz. Dus ja, is niks over te zeggen. Hier alle maanden rare kwalen en niks.