Na 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap in oktober, 1 vroege miskraam in maart, heb ik weer een positieve test in handen. Deze test is 10 dagen na de ovulatie en is toch wel duidelijker als die in maart voor 10dpo. Wat denken jullie? Dit maal gebruik ik wel utrogestan. Hopelijk 3de keer, goede keer... Fingers crossed!
Ik duim voor je! Alvast heeeeel voorzichtig gefeliciteerd Ik heb hetzelfde rijtje: buitenbaarmoederlijke zwangerschap, vroege miskraam en nu weer zwanger en gelukkig tot nu toe gaat alles goed
Ik hoop dat we deze keer ook wat meer geluk hebben. Ik ben alleszins al blij met die test op 10dpo en ik heb er ook een beter gevoel bij (weet ook niet waarom). Maar het zullen bange weken worden...
Hele mooie en duidelijke testen. Hier ging het bij de 3de keer goed. Duim voor je dat het bij jou ook goed mag gaan deze keer.
Hier ook 3 x scheepsrecht.. Ben nu 6 +5 afgelopen maandag de eerste echo gehad en een super mooi bliepje gezien.. Kan het nog niet geloven. Mijn vk zei dat de 1e keer mis ging door het lange pilgebruik en de 2 e keer domme pech was.. Ze zei ik kan je met 80 % zekerheid zeggen dat de 3e keer goed gaat.. En tot nu toe gaat het dus ook goed.. Hoop het voor je blijf positief.. En hopen dat je snel ook een mooi bliepje ziet
Proficiat! Geniet ervan! Hier nog steeds alles in orde. Maar er gaan wel steeds meer angstjes door mij heen. Zit het in m’n baarmoeder? Gaat er een hartje kloppen? Toch wel spannend! Maar ik ben wel véél relaxter en heb er een veel beter gevoel bij als de vorige keer.