waarom zou je daar op dat moment mee bezig zijn? maar zou eigenlijk niet weten waarom niet, ze opereren niet op je hoofd/gezicht.
Anders wimpers en wenkbrauwen laten verven van tevoren? Ik zou ook echt niet met een blotebillenhoofd daar gaan liggen hoor.
Het mag niet, net als nagellak etc... Maar bij een spoedgeval gaan ze het er niet eerst afhalen. Ik lag dus met de mascara op mijn wangen bij te komen van de eerste schrik en emotie... Wel met keurig blauwe teennagels, dat dan weer wel
Toevallig heb ik gisteren een folder doorgelezen over de ks (ik ben vlg week aan de beurt) en daarin staat dat je geen make-up mag dragen ook geen nagellak en ook geen lenzen. Er stond overigens niet bij waarom het niet mag. Tav nagellak checken ze af en toe of je nagels niet blauw worden dus misschien is dat ook met mae-up dat ze in de gaten willen houden of je niet ineens wit wordt ofzo (als je foundation op hebt zien ze dat misschien niet). Overigens denk ik idd dat je op het moment supreme niet echt met make-up bezig bent.
Waarom niet?? Denk dat je op dat moment niet zo bezig bent met je make-up. Ik zou meer bezig zijn met mn kind, maar dat ben ik he!
Ik dacht dat make up wel mocht alleen nagellak niet. Maar ben ook wel van mening dat dat er op dat moment echt niet toe doet...
Nou ja.. Ik kan me best voorstellen dat je er ook leuk wil uitzien voor op de foto's etc.. Een makeupje kan net wat wonderen doen voor veel mensen die zich dan psychisch lekkerder in hun voelen. Dat je makeup wil opdoen wil niet zeggen dat je niet bezig bent met het kindje.. Persoonlijk heb ik altijd wenkbrauw potlood, poedertje, blushje.. Gedaan binnen 2 min..
Nou ik zou me eigen echt niet druk maken hoor. Je moest eens weten hoe ik eruit zag voor tijdens en na mn bevalling jammer voor de fotos dan.
dit dus. maar heb nu wel make-up in mijn ziekenhuis tas gedaan. hoorde van verschillende dat ze dat idd doen voor de fotos. dus heb het ook maar ingepakt maar zie het me niet gebruiken.
Nou ik snap het wel hoor dat je wat make up op wil.. persoonlijk haal ik het van me geziccht zodra ik weeen krijg voor bij een normale bevalling.. maar als ik een keizersnede zou krijgen zou ik ook wel wat mascara op willen.. zijn toch belangrijke fotos die je dan gelijk maakt en ik voel mij dan net iets fijner met mascara.. Weet iemand eigenlijk of je bij een gewone bevalling wel nagellak mag? Ben namelijk constant netjes me voeten en handen aan het bijhouden haha
Ik zou gewoon stiekem een naturel look maken, kan me voorstellen dat je niet met een blote billen gezicht op de OK wilt liggen en ook niet geheel onbelangrijk; de eerste foto's! Bij mij haal ik in ieder geval mijn wenkbrauwpotlood er niet af, toch netjes bijgepoederd en niemand die het ziet.
Eerlijk gezegd vind ik foto,s waar geen make up gedragen word 100X mooier. Er zit emotie in die foto,s. Ja kan er toch niet bij liggen als miss perfect na je bevalling. Ik vind het zo nep staan als je alles in de plooi heb op de foto,s haha
Tja iedereen heeft een andere mening en andere wensen.. het enige wat ik draag is mascara.. en je kan mij niet vertellen dat je op mijn gezicht geen emoties kan zien door een beetje mascara toch?
Tja als ik nu geen make-up draag dan krijg ik de reactie: ben je ziek? Laat staan na de bevalling of op de foto's zonder makeup? Dan krijg ik vast te horen.. Ging je dood??