Welk gedicht hadden jullie op het geboortekaartje? Ons kaartje: Vol spanning verwacht Met liefde ontvangen Een kindje klein Waar wij God dankbaar voor zijn
Heb nog geen geboortekaartje maar al wel een mooi gedichtje gevonden dat ik op het kaartje wil In mama's buik was het warm en zacht, lag ik te trappelen dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen, zal ik ook papa's rust verstoren.
Simpel maar veelzeggend: Te klein om vast te houden Te groot voor woorden Ze waren dan ook maar net 1 kg en 35 cm. Maar ze waren wel fantastisch!
Deze vind ik echt KIPPENVEL! Vind het nog steeds jammer dat ik die toen niet kende. Hier: Geboren uit de liefde kostbaarder dan goud drie nieuwe levens aan ons toevertrouwd drie kindjes altijd samen maar toch zo apart met ieder een eigen plekje een plaatsje in ons hart drie paar ogen kijken ons aan wij weten het zeker wonderen bestaan. Elk kindje had een eigen 'kaartje' met een gedeelte van het gedicht erop.
in de volle zomer tussen de vlinders en de vogels de bloemen en de bomen is op 28 juli 2010 ons lieve zoontje ter wereld gekomen
Puzzelstukjes hier en daar Langzaam vallen ze in elkaar Eerst een huis, nu een kindje erbij Iedereen mag het weten Wij zijn ontzettend blij! (Lila's geboortjekaartje was een puzzeltje)
Bij m'n zoontje: Oogjes als sterretjes een mensje heel klein wat zijn wij gelukkig jou papa en mama te zijn Bij m'n dochtertje: Tien vingertjes, tien teentjes twee spartelende beentjes ze is ons tweede wonder maar het blijft zo heel bijzonder
Er zijn zoveel dingen in het leven die je steeds verbaasd doen staan maar het mooiste wat je elkaar kan geven is een nieuw leven uit liefde ontstaan (onze dochter was ons mooiste huwelijkscadeau, een paar dagen na onze trouwerij kwamen we erachter dat we zwanger waren)
Wij hebben nu gekozen voor dit gedichtje: Wat een geluk, ik ben zo blij. Zelf nog zo'n uk en toch al een grote broer, lief broertje van mij.
Wij hadden, Oogjes als diamantjes en een huidje zo zacht, Piepkleine handjes en een mondje dat lacht, Een neusje bijzonder en haartjes van dons, Het is een groot wonder dat meisje van ons!
Adi wat superleuk & mooi die 3 gedichtjes!!! Wij hadden: Lang gehoopt... Lang gedroomd... Liefdevol verlangend uitgekeken... Onze droom werd werkelijkheid! We hebben lang op onze dochter moeten wachten, ze is ontstaan na een 2e ICSI poging! Dus wij vonden dit wel toepasselijk en wilde een niet al te zoetsappig gedichtje!
Links stond: Na een spannende tijd Werden wij met een prachtige dochter verblijd! En rechts: Hallo hier ben ik dan! En iedereen mag nu weten Dat ik een meisje ben en: ESMAY Zal gaan heten! Oh en voor stonden dan lengte en gewicht etc op het kaartje!
Ik had: Een stil geluk is mij overkomen, mooier dan mijn mooiste dromen. Vandaag ben ik mijn hart verloren, vandaag werd mijn prins geboren.
Je hebt twee kleine handjes geef er ons elke één we leiden je door het leven tot je zegt:"ik kan het nu alleen" dat komt op ons geboortekaartje
Wij hadden geen gedichtje maar vind deze nog steeds erg mooi: Onze droom, een kind. Ons kind, een droom.
waar wij alleeen maar van konden dromen is nu eindelijk gekomen teder,lief en nog zo klein een stil moment om dankbaar tezijn vol trots laten wij u horen dat onze zoon op 11juni 2010 is geboren wij hebben 3,5 jaar er over gedaan om zwanger teworden van onze zoon bij de allerlaatse poging was het gelukt daarom over het dromen
Als het bij ons zover is, dan doen wij deze: Leven uit ons leven klein en heel bijzonder wij gaven je een naam maar eigenlijk heet je wonder.
Bij nummer 1 stond er op het kaartje: Een geschenk zo bijzonder, onze wens, ons verlangen. Een nieuw leven wat een wonder, dat we van God mochten ontvangen. Bij nummer 2 stond er op het kaartje: Een nieuw leven, klein en teer, is toch heel bijzonder. We beseffen ook deze keer: het is en blijft Gods wonder. Bij nummer 3 zijn we weer op zoek naar een nieuw gedichtje. Gelukkig hebben we nog een paar weekjes...