Oké weet dat ik niet meer mag testen,, maar heb bijna geen symptomen moet wat vaker naar t toilet en ben sneller moe.. thats it.. maar ik maak me dus zorgen..duurt nog lang voordat ik een echo mag,, 20-7 De 3 de testen met dpo op zijn erg duidelijk.. Nu heb ik vorige week dinsdag die donkerste lichte test gedaan dus bij 5,6 week,, En net die hele lichte 6,5 week., De test streep stond er beide keren sneller dan de controle streep,, terwijl t bij die andere 3 andersom was..eerst controle en toen pas teststreep.. Zou ik moeten bellen om eerder een echo te laten maken? Zou t weer foute boel zijn? Vorige miskraam begon echt met bloed.. of maak ik echt gewoon teveel hcg aan wat een kruidvat test niet aantal?? Ik beloof zal stoppen met testen maar deze had ik nog in huis..
in de eerste weken maak je vaak meer hg aan dan als je verder bent dus geen zorgen lekker genieten van je zwangerschap
ze worden na een bepaalde tijd idd lichter. maar als je twijfelt kun je altijd nog bellen naar de vk. daar zijn ze tenslotte voor
Het ligt er ook maar net aan hoeveel je hebt gedronken enzo.. Maak je niet druk! Makkelijk gezegd.. I know
Rond jouw termijn had ik alleen nog maar lichte testen... teveel hcg waarop de testen niet goed konden reageren. Enige zekerheid is een echo nu.
Je hormoon huishouding neemt af... daarom kun je ook maar een aantal weken bijv. mee doen met moeders voor moeders omdat je hormoon daarna dan te weinig is! Je wordt dus alleen maar gekker van deze uitslagen.. niet op vastpinnen want het is juist hartstikke logisch wat er gebeurd..
Een MvM test van 9 weken is wel lichter dan een MvM test van 5 weken door het stijgende HCG. On topic: maar ik kan niet beoordelen of je HCG al dusdanig is gestegen dat ze logischerwijs alweer aflopen of dat het een andere reden heeft. Je kan je vk bellen voor overleg of de echo afwachten. niet alle miskramen geven bloedverlies, niet om je bang te maken maar bij mijn MA geen druppel bloed gezien.
Dit dus. Heb meerdere miskramen gehad en allen waren ze anders. Mijn vorige zwangerschap net als jij meerdere malen bloed verloren, waren oo stolsels op de echo's te zien, maar verder ook een gezond kindje. Dit mannetje is wel geboren met 27 weken, maar dat had een andere oorzaak. Probeer relaxt te blijven, aflopende testen zeggen net zo weinig als oplopende testen, ook dat kan fout gaan.
Ik heb destijds bij 7wkn getest voor MvM en ook erg lichte test dus ook stress.. Het kan goed dat je test het niet meer aan kan. Bel anders je Vk en leg de situatie en je zorgen uit. Wie weet mag je langs komen. Succes!
die eerste weken zijn de eerste 12 weken rond 11 /12 weken heb je hcg piek en dan neemt hcg pas af dus jou theorie klopt wel alleen past het niet bij een termijn van pas 6 weken .
er zijn verschillende redens waarom een test lichter kan worden. - je hebt meer gedronken waardoor je urine minder geconcentreerd - je hebt op een ander tijdstip getest - je hebt een ander merk test gebruikt - je hcg waardes zijn te hoog en de test geeft daar door een lichter streepje. maar daarnaast kan een aflopende test ook duiden op een niet goede zwangerschap en dat het hcg aan het dalen is om vervolgens een miskraam te krijgen . om zekerheid te krijgen zou je kunnen kijken of je ha bereid is om twee keer hcg bij je te prikken met een aantal dagen er tussen . deze waardes zegen veel meer dan testen die wel of niet oplopen .
Dankjewel dames voor jullie reacties,, heb de gyn gebeld en mag helaas niet eerder komen voor een echo maar ze hebben wel vanmiddag geprikt op hcg. Hebben net telefoon gehad en hoefde me absoluut niet ongerust te maken mijn hcg was goed gestegen en heeft de juiste waardes voor dit moment,,2x prikken was niet nodig volgens hen.. ben toch een beetje gerust gesteld!! Hopen op een goede echo de 20e! Nogmaals danku!! Xx