Helaas is mijn man veel weg met zn werk nu in mei 2 weken weg precies een week met mijn eisprong heel misschien komt hij nog net een dag na mijn eisprong thuis. en dit is ook in juni. in juli zie ik hem 3 weken niet dus die kan ik zoiezo vergeten. wij zijn nog niet heel lang bezig maar als ik nu er zo over na denk dat ik al bijna 3 maanden moet missen dan raak ik een beetje verdrietig.. ik voel mijn eisprong trouwens heel goed en mn nod is ook heel netjes:x:x
Echt heel vervelend voor jullie. Mannen zouden bezwangeringsdagen op moeten kunnen nemen hiervoor! Grapje natuurlijk, maar ik wens jullie veel sterkte. Hopelijk is het 1 dag later toch raak.
Das inderdaad niet leuk. Als je eenmaal hebt besloten het te willen proberen is een pauze knop indrukken ivm werk van je man wel het laatste wat je wilt. Sterkte
Ook al ben je nog niet lang bezig, als je een kind wilt, dan wil je dat nu en wel NUUUU! Sterkte meid! Toch maar een goed voorraadje aanleggen, je weet maar nooit
Hahaha bezwangeringsdagen opnemen. Sorry dat vond ik echt grappig! Sterkte meid! Je weet het nooit misschien is hij net op het juiste moment thuis!