Hallo allemaal, Nieuw en meteen in onwijze onzekerheid!! Ik had maandag, uiterlijk dinsdag ochtends met NOD, dat weet ik zeker! Zondag met 3 verschillende testen, heel licht positief getest, maar wilde nog even wachten met juichen tot woensdag, toen getest... was er nog nauwelijks wat te zien op de test! Ik zag wel heel licht iets, maar veel lichter nog als die lichte testen van zondag! Voor de zekerheid een digi test gedaan en toen stond er zwanger!! Heel voorzichtig ging ik het toch een beetje geloven, maar vanmorgen rood bloed verlies en krampen! Het heeft nog niet doorgezet, en de krampen worden minder nu, maar in combi met lagere hcg waarde ben ik nu echt bang dat het mis gaat! Heeft iemand ook zoiets mee gemaakt? Liefs Serendipity
Hey Serendipity, Ik vind het heel rot voor je! En hoop dat je er snel bovenop zult zijn. Heb net pas gezien wat er gebeurd is. Heel veel sterkte, echt een teleurstelling... Sorry dat ik een tijdje niet aanwezig ben geweest op het forum. Ik heb een uitgestelde/afgestelde eisprong deze cyclus (echo gyn.). Dat en het snel zwanger willen worden ivm zieke moeder werd even teveel om steeds bezig te zijn met zwanger worden. Vandaar even afstand van het forum. Ik zal snel weer een berichtje plaatsen op ons forum. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Luca
hey ik kwam er achter dat ik zwanger was met 3 weken en 4. met 4 weken en 1 dag begon ik ook al te bloeden en ging het ook al mis.. ik teste 3 dagen voor mijn NOD het gaat vaker mis voor je NOD dan je denkt.. Ik wens je sterkte en hoop dat je snel weer in verwachting raakt x
hey Tis wel raar.. Begin je net te beseffen dat je zwanger bent, gaat het alweer mis.. Voelt nu echt als of ik gewoon een mooie droom had, wat nooit is gebeurd! Is jou cyclus daarna weer normaal op gang gekomen? Ik merk hier dat m'n lichaam al iets anders reageert als bij een normale menstruatie.. Heb meer en langer pijn als anders.. Ik zie dat je bij 5 wk ook een mk hebt gehad.. Sterkte! X