3de miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by tosti123, Jan 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan ook best hoor dat mn ei nu is geweest of nog komt. We gaan meteen verder met IUI 2 als ik ongesteld ben geworden. Het was niet handig om deze cyclus al te beginnen omdat het baarmoederlsijmvlies te dun was. Hoop dat ik nu over 2 weken ongesteld ben dan!

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Slik je geen B12 erbij? Vaak zijn B12 laag en is het raadzaam om ook B12 zuigtabletten te nemen.

3. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Succes met de controle! Hopelijk ben je snel de oude.

4. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, die miskraam met 12 weken was ook echt een schok. We begonnen er net in te geloven dat het nu wel goed zou gaan :(

Ik slik nog meer hoor Puk: B12, D, tarwekiemolie en algenolie. Maar met foliumzuur was ik even gestopt.

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Okee :D Ik heb niks gezegd!!;) Hihi

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL

7. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D:D

8. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Algenolie is qua samenstelling min of meer hetzelfde als visolie, alleen dan plantaardig. Het bevat ook heel veel omega 3. Ook is van visolie wel bekend dat het soms veel zware metalen kan bevatten, algenolie heeft dat niet.

9. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

Sep 4, 2014
    832
    13
    18
    Hallo allemaal,
    Hier een kleine update van mij. Ik heb aan het begin van uit gesprek meegedaan. Laatste miskraam in januari ben op 7 januari gecureteerd daarna direct weer zwanger geworden. As maandag mijn eerste echo zal dan iets meer dan 7 weken zijn. Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden....... zal het hartje kloppen?????

10. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend spannend Soraya..en natuurlijk gefeliciteerd!!

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier??

Nuage: In Gent geweest zag ik in je handtekening. Al iets wijzer geworden inmiddels? Doen ze daar alle onderzoeken weer overnieuw?

Tosti: Alweer bezig met behandelingen?

Minty: heb je uitslagen van onderzoeken?

Puk: Mag jij nu ook weer zwanger worden? Je hebt geprikt voor stolling?

Hier net m'n vruchtbare periode gehad (denk ik)... die we weer voor het eerst benut hebben. Dus weer op het wachtbankje. (al ga ik er niet vanuit).

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Mickey: Wat fijn dat jullie weer verder kunnen!
    En ik duim keihard voor jullie! Knuffel.

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Stolling + vitamine zijn geprikt.

We waren alweer bezig, alleen zou ik gisteren mijn nod hebben en vandaag nog steeds niks, getest ---> negatief!

Aankomende maand maar beter ons best doen!

14. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mickey: wat spannend weer! Hoe sta je er emotioneel in?

@Puk: jammer!

Ik heb ondertussen alle uitslagen binnen en er is niets gevonden. We zouden het nu dus weer kunnen gaan proberen, maar ik durf niet zo goed...

15. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Minty waar had jij de onderzoeken ook alweer laten doen?

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Puk... Wat vervelend. Kan het niet zijn dat je eisprong toch later is geweest dan je dacht?? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!!

Minty... Er is dus niets uit de onderzoeken gekomen. Aan één kant fijn, maar soms zou ik ook wel willen dat er wel wat uit komt. Dan kunnen ze er tenminste wat aan doen. Ik snap je: 'Maar ik durf niet zo goed' heel goed. Je wilt jezelf beschermen tegen weer tegenslagen. Ik zei het tegen de gyn en die zei tegen mij: "Is het niet slim om nog even rust te nemen, je krijgt er dan vanzelf wel weer zin in." Wij hebben nu een rust periode gehad van drie maanden: HEERLIJK. Hoelang zijn jullie al bezig voor een tweede?

Dus hoe ik er emotioneel insta... aan één kant relaxed, maar soms vliegt het mezelf aan. Weer die teleurstellingen elke maand (ik raak namelijk niet makkelijk zwanger)... en als je dan zwanger bent zoveel spanning hoe het gaat.

Nou meiden... hopen dat 2015 toch ons jaar gaat worden!!

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier ook hoor, de angst om weer zwanger te worden, zal vast wel weer mis gaan denk ik dan, want waarom zou het nu opeens wel goed gaan? Begin het langzaamaan beu te worden. Het romantische plaatje is er al niet meer bij en de wens om met de dikke buik rond te lopen en dan uiteindelijk zo'n klein hummeltje van elkaar in je armen te krijgen wordt hier heel klein!

Eerlijk?! Ik weet echt niet of het hier überhaupt ooit gaat lukken?! Ga denk ik straks de verwijsbrief regelen voor IVF-PGD.

18. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid ti's. Iet eerlijk

19. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Puk en Mickey: het is ook niet niks waar jullie doorheen moeten gaan. Daar heb je veel kracht en geduld voor nodig.

@Nuage: de huisarts heeft een aantal onderzoeken gedaan en de gyn hier in het streekziekenhuis.

@Mickey: we zijn nu een jaar bezig.

20. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een dikke knuffel voor jou puk!! Heel veel sterkte met de beslissing wanneer door met behandeling. Ik hoop echt voor je dat het ooit gaat lukken!!!
    En ja dat romantische plaatje ;) (hier nu 2,5 jaar bezig). Ik vind het heel knap al je dat dan vast kan houden.

Minty: Heb jij nu onderzoeken gehad voor de miskramen? stolling en DNA??

Share This Page