3de miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by tosti123, Jan 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zeiden ze bij ons ook, manlief hoefde niet getest te worden want e kwam toch niks uit. Maar s.zusje heeft chromosoomafwijking dus het was toch wel een idee om manlief ook mee te testen. Toch makkelijk dat de gyn van de buitenkant kan zien dat er toch niks uit komt bij jullie.

2. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen tosti dat je nog niet helemaal schoon bent!! Hopelijk reageer je nog wel op de pillen en ben je over drie weken schoon. Wel een lange tijd trouwens voordat je weer moet. Ik mocht een week later alweer komen.

Raar dat ze inderdaad geen onderzoeken doen. Bij ons deden ze het zonder pardon zonder dat wij er zelf om gevraagd hadden en het echt heel nodig vonden. Wij zaten daar meer met de vraag over vruchtbaarheid.

Tosti.. heb jij IUI in je eigen cyclus of met clomid? En wat is de reden dat jullie IUI doen? Sorry voor de vragen hoor, maar ben daarin geïnteresseerd. Zo leer je zelf ook weer... en kun je bij de gyn weer andere dingen bespreken.

Nuage... bij jou al verandering? Heeft je lichaam al iets door denk je?

Puk... wanneer heb jij ook alweer controle echo? Het vloeien al minder geworden?

3. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nee hier nog geen verandering hoor, verwacht ik ook echt nog niet.

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Bloed haast niet meer. Maar of het een goed teken is? Ik heb enorme buikpijn, maar of dat mijn baarmoeder is of mijn darmen?

Eten gaat ronduit slecht, ik leef op beschuit, manderijn en chocola. Niet best.. En heb nog steeds pijnstillers nodig..

Denk dat mijn lichaam een behoorlijke tik heeft gehad deze ronde..

Ga nu mijn ontbijtje eten, dan laat ik me naar stal brengen en dan samen de boodschappen doen. Ik wil mijn eigen leven weer terug!!!

5. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb IUI met puregon en pregnyl. Heb daarvoor een half jaar clomid zonder iui geprobeerd. Het werkte wel maar niet zwanger geworden.
    Reden dat we IUI gingen doen omdat ik na 1 jaar en 3 maanden ofzo nog steeds niet zwanger was. Dus zelf proberen schiet niet op.

Eigenlijk heb ik zelf aangegeven bij m'n gyn dat er vaak niks uit komt en hij was het wel met me eens. Ik wil sowieso als ik weer zwanger ben elke week een bloed test en een echo.

Heb nu de laatste 6 pillen ingebracht de afgelopen dagen en er id nog wel iets bloed gekomen maar ik weet niet of alles nu echt weg is. Ik hoop dat als ik ongesteld word over ongeveer 3 weken dat het gewoon goed is.

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Gisteren weer contact moeten hebben met de gynaecoloog. Had weer enorme pijn/ weeën. Ze gaf aan dat ik onmiddellijk de pijnstillers weer omhoog moest brengen. En toen zakte het ook weer. Temperatuur moet ik in de gaten houden en ik mag niet flauwvallen, dan moet ik onmiddellijk bellen en komen.

Ben uit eindelijk in slaap gevallen en vanmorgen om 10 uur wakker gebeld door schoonzusje, wou ff vertellen dat ze 12 weken zwanger was. Gelukkig bel ik zo goed als nooit met haar en had manlief haar aan de lijn. Maar voor mij was het de druppel. Ik ben gebroken en manlief ook.

Wat een ellende!

7. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Puk dat is echt bizar qua timing zeg... Ongelooflijk. Dikke knuffel!

Tosti dat je die onderzoeken dus eigenlijk zelf niet wilt doen begrijp ik niet zo goed.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Och Tosti, ik meen dat de gynaecoloog geen onderzoek wou. Zou het toch wel voor onderzoek gaan, maar dat is natuurlijk je eigen keus..

Ja een bizarre timing, ben er helemaal klaar mee. Zo oneerlijk. Bij hun gaat alles op rolletjes en hier moeten we zo enorm knokken voor alles.

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL

10. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Hier in 2007 met pil gestopt. In 2009 nog steeds niet zwanger. Alle vruchtbaarheidsonderzoeken gehad. Kwam traag zaad en lange cyclus uit. Niet heel problematisch. 3x IUI zonder resultaat. Pas in 2011 voor het eerst zwanger, spontaan. En sindsdien dus nog 5x, allen spontaan en steeds sneller. Gek he

11. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een lange en onregelmatige cyclus en het zaad van mijn vriend is matig. Heb een bloed onderzoek gehad naar m'n schildklier en ontstekingen, daar kwam niks uit. Verder mijn cyclus bijgehouden met echo's en bloed onderzoek naar progesteron. Die was 1 keer te laag voor een goede eisprong en die maand erna was ie ineens weer toren hoog, vond ik een beetje apart. De ene maand te laag andere maand heel erg hoog.

Ik heb de laatste pillen vrijdag en zaterdag gehad. Er is nog een beetje bloed gekomen en nu komt er steeds wat bruin vocht (bah bah klinkt vies en is ook vies) is dat normaal? Want het houdt maar niet op! Kan nu ook geen sex hebben want ik vind het vies :(

4 weken vloeien is echt lang zeg! Snap best dat je er wel een keer klaar mee bent.

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

#113 Puk2015, Jan 19, 2015
    Last edited by a moderator: Jan 19, 2015
    Haha, ik moet niet eens aan sex denken, we vrijen wel wat, omdat we er zo van kunnen genieten, maar klaarkomen doet mij zo zeer. Echte sex hebben we ook nog niet weer gehad, daar wachten we ook mee tot minimaal aankomend weekend, misschien zelfs wel tot de controle echo.

14. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wij hebben helemaal nog geen onderzoeken (alleen bloed gegeven voor chromosomen) gehad en ik vraag me ook erg af welke onderzoeken er zijn.

15. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Dit waren onderzoeken voor onbegrepen onvruchtbaarheid. Dat is een ander traject dan herhaalde miskramen. Helaas heb ik ze ondertussen allebei gehad. Maar als je dus "gewoon" zwanger wordt dan hoef je dat traject niet te volgen, want dat is alleen gericht op zwanger worden. Niet op miskramen.

Wat ze toen hebben gedaan was bij mij bloedonderzoek op hormoonwaardes, chlamydia antistoffen enzo en een uitstrijkje en echo van baarmoeder en eierstokken, daarnaast een röntgenfoto met contrastvloeistof van mijn baarmoeder (heet HSG, vooral vermijden) en bij mijn man spermaonderzoek. Dat was in 2009.

Nu in 2014 het miskramentraject gehad. Dat is idd chromosoomonderzoek en bloedstollingsonderzoek.

Ik heb nu volgens mij alles gehad wat in NL mogelijk is.

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nuage... jullie hebben wel heel lang moeten wachten op jullie dochter!! Raar, maar natuurlijk heel fijn dat je na behandelingen toch spontaan zwanger ben geworden. En nu ben je dus steeds sneller na elkaar zwanger, maar is het iedere keer niet goed. Nou ik hoop dat je snel een goede zwangerschap krijgt!!
    Soms snap ik een vrouwenlichaam echt niet.

17. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Klopt we hebben dik 5 jaar gewacht op onze dochter. Echt een wonderkind noemen we haar ook. Zeker met de kennis die ik nu heb ondertussen.

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Meiden,

Hoe is het met jullie? Puk en Tosti al helemaal schoon verklaard door de gyn?
    Nuage is er al wat gekomen bij jou?

Ik vloei sinds vrijdag niet meer. Nu afwachten op menstruatie en dan bellen voor weer controle echo.

19. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Hier nog niks gekomen. Fijn dat het gestopt is bij jou zeg!

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Moet morgen heen voor controle, ben zo bang dat ik niet schoon ben. De zenuwen hebben hier momenteel ook de overhand...:(

Ik vloeide/bloede gisteren nog, vandaag nog niks gespot, ik zit inmiddels op dag 15 van vloeien/bloeden...

We wachten morgen af....

Share This Page