Even situatie schetsen: Ik heb een hele regelmatige cyclus van 27 dagen. Mijn laatste menstruatie is begonnen op 25 januari. Op 7 februari is mijn eisprong geweest. Normaal moet ik mijn volgende menstruatie op 22 februari krijgen. Maar op 13 februari begon ik 's avonds plots bloed te verliezen. Op 14 februari ook en vandaag is het zo goed als over. In totaal dus 2 dagen. Ik kon het wel redden met een inlegkruisje. Het bloed is waterachtig, rood en er zat af en toe slijm in. Kan je al een menstruatie krijgen 7 dagen na je eisprong, of heeft iemand hier ervaring mee? Het is de eerste keer dat zoiets voorvalt bij mij.
Dat zou leuk zijn natuurlijk, maar als je leest over een innestelingsbloeding gaat het enkel maar over streepjes of veegjes bloed en nooit over een bloeding van 2 dagen.
Bij mij was de innestellingsbloeding ook op 2 dagen wat helderrood bloed. Niet héél veel, maar had wel mini tampon nodig en twijfelde of ik niet toch ongesteld was. En toen dus zwanger. Hóeft natuurlijk niet altijd, maar kan dus wel.
Mijn innesteling duurde ook twee á drie dagen met heel licht bloedverlies. Kan dus... Heel veel succes !
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop wel op een innesteling natuurlijk, maar kan het ook iets anders zijn? Ik kan ook niet direct bedenken wat, maar menstruatieklachten heb ik in ieder geval niet. Geen gespannen borsten, geen krampen in de onderbuik, geen lage rugpijn,... Alleen maar dat bloed.
Tja, ik had 2 rondes terug ook bloed op 8 dpo, en was niet zwanger. Deze ronde weer op 6 dpo (gisteren) en moet dus nog even wachten. Dus ja het kan van alles zijn.... Lastig hè dat wachten! Ik duim voor je!
Ik had gisteren ochtend 7 dpo ook wat bloed bij het afvegen daarna niks meer. Ook had ik hele zere borsten wat ik altijd heb week voor mijn nod en normaal houdt dat aan tot op de dag dat ik ongi moet worden maar vanmorgen doen ze stuk minder zeer. Gisteren deden ze zo'n zeer dat ik goed kon huilen van de pijn en nu alleen nog als ik er lichtjes op druk. Spannend weer hè.
Inderdaad altijd weer spannend. Hoewel ik moet zeggen dat ik er deze ronde totaal niet mee bezig was. Maar dan krijg je plots dat bloedverlies en dan ga je je toch wel afvragen wat het zou kunnen zijn. Het kan toch niet dat je menstruatie nu plots op 6dpo begint? Dat zou wel een hele korte lf zijn
Nee, normaal altijd een lf van 13 of 14 dagen. Ik ben wel die zwangerschapsvitamines van het kruidvat beginnen slikken, maar of dat nou de oorzaak is?
Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Heb je veel bloedverlies? Ik heb het ook 2 keer gehad toen begon ik vrij kort na mijn vorige nod weer te vloeien en dat hield een paar dagen aan. Volgens mijn huisarts was gewoon mijn cyclus even van slag.
Het gaat niet om heel veel bloedverlies, maar toch genoeg om me zorgen te maken. Ik kon het redden met een inlegkruisje. Ik heb nog geen testje gewaagd. Mijn nod is de 22ste en ik ben be nieuw of ik dan opnieuw ga beginnen bloeden of niet. Want Dan zal ik het helemaal niet meer begrijpen.
Toevallig heb ik dat ook vandaag. Op 6dpo bruinig slijm/afscheiding. En ook lichte kramp in mijn buik. Normaal altijd een LF van 14, wel met bruine afscheiding op 9/10 dpo. Maar dit is nu wel erg vroeg. Dus ik ben ook een beetje onzeker wat dit nou weer is... Ik blijf dit topic even volgen nummertje! Houd je ons op de hoogte? Ik duim voor je!
Ik zit precies in dezelfde onzekerheid, begon op een raar moment in mijn cyclus met licht bloeden terwijl ik altijd heel regelmatig ongesteld ben. Hield na een dag weer op. Nu een week later ben ik weer licht aan het bloeden en het menstruatie achtige gevoel maar het zet allemaal niet door. Ik snap er niks meer van geeft me een enorm onzeker gevoel over mijn lichaam. Vorige week voor de zekerheid een testje gedaan en was negatief, heb geen idee meer in welk moment van de cyclus ik nu zit door alle verwarring!
Heel naar is dat inderdaad.. Ik ben nu ook super onzeker. Als de afscheiding blijft ga ik naar de ha. Want ik ga toch geen 13 dagen met inlegkruisjes en tampons lopen rommelen?! Ik haat het al als ik 4 dagen ongesteld ben.. Laat staan 13 dagen!