3de of 4de week zwangerschapstest? --> minipil (onbetrouwbaar).

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PandaBeertje, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zei ik ook. Hij roept steeds m'n gevoel zegt steeds te moeten wachten. En toen zei ij: dus over 2 a 3 maanden is t ineens goed? Zomaar uit t niets zegt je gevoel. Oké we gaan ervoor?

Wist ie niet zoveel op te zeggen.

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    misschien heeft hij even tijd nodig om aan het idee te wennen? Dat idee had ik toen namelijk bij mijn vriend. Psychische voorbereiding op iets wat komen gaat

3. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Je bedoelt dat ie daarom over 2 a 3 maanden wel een goed gevoel kann hebben?

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Meis dit is herkenbaar, meer mannen zijn zo. Mannen zijn gewoon totaal andere wezens dan wij vrouwen ;) Soms wil ik ook kletsen met vriendlief over ons (hopelijk) toekomstige zwangerschap maar heb ook het idee dat het bij hem het ene oor in gaat en het andere weer uit. Snap dat het vervelend is dat hij er niet meer over wil praten maar misschien voelt hij nu teveel 'druk' op zich. Laat hem eventjes afkoelen ;) Al snap ik dat het irritant is! Echt wel.

Echt hoor mannen hebben gewoon veel minder met zwangerschappen enz. Logisch ook want de eerste tijd merken zij er toch weinig van. Heb het idee dat het pas echt gaat worden voor hen als de zwangerschap vordert en als het kindje er is. Wij vrouwen willen er veel meer over kletsen, heb ik ook hoor :p maar voor mannen ligt het denk ik toch een beetje anders. Gelukkig zijn er forums zoals deze. En ik klets er over met goede vriendinnen dan haha.

5. Annemiek125

Owja als toevoeging: mijn vriend moest ook echt aan het idee wennen dat ik deze maand zwanger kan zijn geworden. Hij wil dolgraag papa worden maar het voelde voor hem ook als een 'sprong in het diepe'. ;) Mannen hebben denk ik meer tijd nodig om eraan te wennen. Mijn vriend heeft van zichzelf nog geen kinderen, dus voor hem is het helemaal nieuw, haha.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja, dat kun je ook wel merken aan de reacties van babyloveyou. Ik zou stoppen met borstvoeding als mijn dochter 2 jaar was, maar ben al maanden van tevoren er ook echt daadwerkelijk mee bezig geweest om het tegen mezelf te zeggen. Vond het erg moeilijk om te stoppen namelijk en was anders nog zo een paar maanden doorgegaan

7. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik snap het inderdaad. Bedankt voor jullie reacties. Het blijft idd moeilijk om t los te laten! :(

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja dat is het ook want je wilt zo ontzettend graag. En doordat ik moest wachten werd ik helemaal gek en ik MOEST er gewoon over praten. Zo ben ik ook bij dit forum gekomen. Mijn vriend verwachtte toen zelfs van mij dat ik er ook niet met iemand anders over mocht praten. Toen heb ik gezegd dat hij dit niet van me kan verwachtten. Later begreep die dat ook wel. Dus ik heb toen mijn moeder en een vriendin er over verteld. Had hij liever niet maar begreep het wel

9. Annemiek125

Is ook heel moeilijk. Als die kriebels voor een baby er eenmaal zijn gaan die ook niet makkelijk weer weg ;) Hoop dat je snel zwanger mag worden als jullie er over paar maandjes voor gaan.

10. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Och och, mannen 🙈 hahaha

11. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Dankjewel

12. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben vandaag "ongesteld" geworden. (Minipil). Nouja, zo kun je t haast niet noemen maar vind het heel apart, het ruikt heel anders (aparte geur), en ziet er ook anders uit. Ik ruik m'n menstruatie nooit zo. Er zit een beetje bruin in, maar ook lichtroze/rood.
    Is dit normaal tijdens de minipil? (Omdat t wel een ander soort menstruatie is dan gewone menstruatie)? Iemand enig idee?
    Ook buikpijn erbij (normaal nooit tijdens menstruatie), en ook erg weinig is het.

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Kan de reactie niet verwijderen. (Verkeerde?)

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

15. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina