hee meiden, ik verwacht dat morgen m'n ovulatietest positief is vandaag echt al bijna donker. clearblue ovulatietest heeft nog geen smile. nu hebben wij dinsdag voor het laatst gevreeën wat is dan handig om te doen vandaag? nog een keer en morgen? of(en) zaterdag?
Als morgen je ovulatietest positief is, moet je ervan uitgaan dat overmorgen je eisprong is. Dan kun je dus het beste vanavond en overmorgen gezellig doen
Als jullie beiden gezond zijn en vruchtbaar zou het niet uit moeten maken als je iedere dag seks hebt of om de dag.. Doe wat goed voelt!
geen idee of we vruchtbaar zijn.. in augustus was ik zwanger maar helaas een miskraam gehad dus het ons wel gelukt 3 dagen achter elkaar kan dus wel?
ik ben zwanger geworden van elke dag sex rondom eisprong. Zo lang er vanuit eerdere onderzoeken of voorgeschiedenis geen verminderde vruchtbaarheid bekend is gewoon lekker seksen wanneer je zin hebt. Zo lang het maar niet meerdere keren op 1 dag is. Is er wel sprake van verminderde vruchtbaarheid dan is het beter om om de dag te doen
Toen ik zwanger raakte in april/mei, liet ik een dag na de posi ovu test de donor langskomen. Succes!!♡
Ik heb vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt (ook van Clearblue) en wij hebben sex gehad op de dag vóórdat hij een smiley gaf en ook nog een keer op de dag zelf. En tadaaaaa...ik ben zwanger! (al is er natuurlijk geen garantie dat je hetzelfde effect hebt als je hetzelfde doet, maar toch!) Succes en veel plezier!
Ik ben toen zwanger geraakt door 3 dagen achter elkaar sex te hebben 1 dag voor een positieve ovu test, 1 dag op de dag zelf en dag van de eisprong. Maar ga het niet forceren... het moet wel gewoon echt fijn zijn en niet teveel verplichten. Veel plezier
ik ga het vanavond en morgen ochtend nog even gezellig maken met mijn mannetje denk ik en dan zien we het wel! morgen middag ga ik weg met vriendinnen en dan kom ik zondag pas weer thuis.. heb nu echt last van m'n buik dus denk dat hij eraan zit te komen
toch gisteren m'n positieve test nu weer helemaal wit.. clearblue ovulatietest gaf niks aan.. we hebben donderdag avond en vanmorgen gevreeën dat is toch wel goed?? en dan morgen avond weer