Hoi dames! Ik ben op 22-06 bevallen en heb een totaalruptuur. Ik ben nog steeds aan t vloeien, maar Geel??!! Het is niet meer helder en/of oud bloed maar echt geel. Mn verband raakt letterlijk vol. Hebben jullie enig idee of dat normaal is?of een teken dat t gaat stoppen met vloeien? Liefs Pinar
Ik heb geen geel gezien hoor.. Denk ook niet echt dat dat hoort Ik zou morgen even je vk bellen en even overleggen
Hi, Ik heb contact opgenomen met me HA. Ze heeft zonder controle uit te voeren Gyno Daktarin voor geschreven voor schimmelinfectie. Pfff nu dat nog proberen binnen te krijgen .
Vreemd dat je gelijk Gyno Daktarin hebt gekregen, tenzij je ook andere klachten hebt. Geel vloeien kan echt hoor, weet ik uit ervaring. "De eerste dagen na de bevalling is er sprake van vrij hevig bloedverlies: zeker meer dan tijdens een normale menstruatie. Klontertjes bloed duiden op gestold bloed: bloed dat langere tijd in de baarmoeder vast blijft zitten en dan ineens naar buiten wordt afgevoerd. Ook zitten er stukjes placenta in de het bloed, dat ook klonters geeft. Het bloed is in het begin vrij donker van kleur en kan zelfs zwart uitzien. Na ongeveer een week is het bloed helderrood van kleur. Na verloop van tijd neemt het bloed een steeds lichtere kleur aan, totdat het alleen nog maar bestaat uit wondvocht, dat geel van kleur is. Wanneer deze fase is bereikt, zal het vloeien spoedig stoppen."
Wat raar dat je huisarts je zomaar iets voorschrijft na een totaalruptuur. Ik zou dan niet zomaar iets nemen. Neem anders even contact op met je gyn en overleg even.
Hier ook helder geel hoor, werd mij ook verteld in het ziekenhuis dat dat kan gebeuren. Zou dus niet zomaar dat daktarin gaan gebruiken als je verder wat dat betreft geen klachten hebt (jeuk etc).
Hier vandaag 2 weken aan het vloeien en ook geel vocht. Ook al dagen niks... Ik herken het van mijn vorige bevallingen. Bij alletwee gehad en geen schimmeltje gehad hoor! Hoort er bij! Hopelijk stopt het vloeien snel. Bij de jongens heb ik 6-7 weken gevloeid...
Ohh bedankt allemaal voor de informatie. Ik heb de medicijn niet gebruik. K vond t ook vreemd dat ze zonder controle heeft voor geschreven. Het is toch een totaalruptuur wil toch voorzichtig doen. Het is trouwens helder geel en af en toe toch een druppel bloed. Ik denk dat ik morgen of maandag voor t geval met vk bellen. Ik spoel na ieder wc bezoek en doe me best om t schoon te houden.
ik zou voor dit soort dingen zowiezo de HA niet bellen maar de vlos of gyn. zeker de 1e 6 weken moet je voor dit soort dingen de vlos bellen. zij hebben er vaak toch ietjes meer kijk op dan een HA.
Hier ook geelverlies hoor, het verschilt wel een beetje per dag, soms bijna niks meer en dan weer met wat helder bloed. Ik voel me verder goed neem aan dat het wel normaal is. Vreemd dat de ha je gelijk zo'n middel voorschrijft!
MissSol ik heb precies t zelfde. Je hebt gelijk juni83: alleen k ben lui geweest en vk nog niet gebeld, maar ik ga het masndag zeker doen. Ik ga dan ook gelijk door geven over de Daktarin. Vloeien mag wel stoppen hoor begin zat te worden bij me eerste bevalling was ik binnen 2 weken gestopt met vloeien.