Op 10 April ben ik dmv een keizersnee bevallen van een prachtige dochter......Tijdens de KS wel veel bloedverlies gehad ( 1 liter) en heb hier ook ijzertabletten voor moeten slikken tot ze op waren. Toen mijn eigen menstruatie weer op gang kwam ben ik aan de pil begonnen (microginon 30). Nu ben ik alleen ze moe....wie herkent dit? Ik slaap heel veel en kan me eigenlijk niet echt toe aan zetten om veel dingen te doen terwijl ik dat wel graag wil......... Wie heeft er tips? Of zal ik nog eens bloed laten prikken? Oja, ik heb ook een te traag werkende schildklier maar volgens de internist is die dmv de medicijnen nu goed afgesteld...... Ik hoor het graag want normaal ben ik altijd een heel bezig bijtje
Zou ik zeker doen kans op ijzertekort is er toch nog wel. Wat raar dat je niet terug hoefde om je ijzer nog eens te laten controleren nadat ze op waren. En wat betreft je schildklier; schijnbaar spelen hormonen van de zwangerschap ook een rol bij de schildklier want toen ik zo moe was heeft de huisarts me daar ook op laten testen. Hij zei dat dit samen kan hangen. Dus zou een uitgebreidere bloedtest aanvragen bij de huisarts.
Hoi hoi, misschien handig om is je vit b en vit d te laten checken! Dit is ook in combinatie met schildklier vaak nodig om extra te slikken, weet ik uit ervaring! De klachten zoals moeheid en niet vooruit te branden zijn is echt iets wat daar bij zou kunnen passen. Als je de waardes wilt weten die je moete hebben dan vraag je het maar, heb een heel schema namelijk. (ben zelf ook schildklier patient en slik extra vit D. Ook vanwege die klachten) Succes ermee. Groetjes marja
Ik heb dus de huisarts gebeld om een bloedonderzoek aan te vragen maar de vervanger van mijn eigen huisarts vond het niet nodig en zei dat het normaal is na een KS.....ze moeheid kan wel een half jaar aanhouden....ppfffffff........ik kijk t nog eventjes aan en word het niet minder dan ga ik toch eventjes naar mijn eigen huisarts toe........