3de zwangerschap nu niet misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yv86, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Misschien dat ik me zorgen maak om niks.
    Maar bij mijn andere 2 zwangerschappen ben ik enorm misselijk geweest (Laatste is wel al 7 jaar geleden)
    Bij de eerste had ik het extreem waardoor ik opgenomen moest worden ivm uitdroging.
    Bij de 2de was ook ook vaak misselijk en moest regelmatig overgeven.
    (Beide vanaf week 6)
    Maar nu heb ik daar geen last van.
    Zijn er meerdere vrouwen die de ervaring hebben, bij de ene heel misselijk en de andere totaal geen last?
    Ik heb volgende week maandag weer een echo.
    Maar ondanks de rest van de klachten ben ik ook wat angstig..... Misschien niet nodig
    Maar het maakt me heel onzeker

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Ja ik :)

Niet zo extreem als jij maar wel meerdere malen per dag boven de pot. De eerste 2 zwangerschappen, beide tot 16 weken.
    De derde nergens last van, ja af en toe een beetje weeïg gevoel.
    Heel raar, werd er ook onzeker door. Maar hoeft dus niets te zeggen.
    Heb vertrouwen en geniet er ook maar een beetje van dat het nu niet zo is :p

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben nooit ziek geweest van mn zwangerschappen, had ook maar weinig kwaaltjes eigenlijk. Heb twee gezonde kinderen en helaas een kindje met trisomie18 waarvan we in de 20e zwangerschapsweek afscheid hebben moeten nemen.

Het hebben van veel of weinig kwalen zegt niets over het verloop van je zwangerschap.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het hoeft idd niets te zeggen, maar kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Het kan echter ook heel goed zijn dat de misselijkheid pas later komt en dan zul je nog terug verlangen naar dit moment ;) Bij de 3e was ik ook niet misselijk, tot ik 8 weken zwanger was. Toen hing ik ineens weer hele dagen boven de pot ;) En hij was mijn grootste en meest gezonde baby.

5. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Vanmorgen was ik toch wel iets misselijk...
    Denk Door de lege maag (maar voelde meteen een soort van opluchting)

6. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Dan heb ik het omgekeerde, twee zwangerschappen doorgegaan met niets van kwaaltjes zelf niet misselijk. Nu de derde zwangerschap van week 6 misselijk en overgeven met opname als gevolg nu sedert een dikke week eindelijk rust ;)

7. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ik was tm week 26 van mn eerste en tot nu toe enige zwangerschap erg misselijk. Vanaf week 26 een andere zwangerschapsvitamine genomen en weg was de misselijkheid. Nooit geweten of het toeval was. Maar slik je nu iets anders dan bij je vorige twee zwangerschappen?

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier bij de oudste twee niet en deze zwangerschap was het vreselijk! Overigens is dit ook weer een jongentje. Dus geslacht zegt niks😬🙈

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier wel totaal andere zwangerschappen, bij de eerste twee was ik erg misselijk en beroerd, bij de derde zwangerschap was ik soms iets misselijk in de ochtend maar echt niets vergeleken met toen. Dit keer bleek dit een tweeling te zijn 😊

10. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik heb wel een kater gevoel in mn maag. Zelfs als ik pas gegeten heb. Wel is het weg als ik weer wat eet.
    Ben wel gerust gesteld Door jullie reacties. Maandag heb ik een echo. Voor mn gevoel duurd het heel lang....
    Wat ik nu wel heel erg heb en de andere zwangerschappen niet is heel veel pijn aan mijn borsten. Ze zijn ook echt heel hard (net alsof ik stuwing heb)

11. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Helaas heeft het Niet zo morgen zijn. En was mijn voorgevoel door de ontbrekende misselijkheid toch het teken dat het verkeerd zat.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Oh wat ontzettend rot :(

Heel veel sterkte..

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ach, sterkte..

ik heb ook 3 verschillende zwangerschappen gehad dus niks is hetzelfde.. Jammer dat het zo is gelopen

Deel Deze Pagina