Wanneer begonnen jullie te groeien?? Ik ben nu iets langer dan 5 weken zwanger en heb het gevoel dat ik al groei. Nouja ik weet het zeker mijn broek wil dicht maar mijn leren riem niet meer op hetzelfde gaatje als dat hij altijd staat, en dit is nu al zo sinds vorige week vrijdag. Ook heb ik het gevoel dat me buik heel erg op spanning staat en soort spierpijn in me buik. Verder geen problemen met naar de wc gaan enz... En ik heb laatste paar dagen steeds meer het gevoel dat het er wel eens 2 konden zijn. Dit komt wel voor bij mij in de famillie, mijn moeder haar zus kreeg een tweeling.
Ik kon vanaf 7/8 weken ook mijn broeken niet meer dicht maar dat komt niet door je baby maar door je darmen. Pas vanaf 12 weken begon de groei echt door de baarmoeder bij mij. Ik denk niet dat je er vanuit kunt gaan dat het een tweeling is omdat je buik nu al groeit, je baby(s) zijn nog zo ontzettend klein dat de groei niet daarvan komt.
Nu bijna 15 weken en en heb je het idee dat ik pas sinds week of 2 groei haha Kan nog steeds 1 broek aan van mezelf maar de riem idd wel losser.
Nee dat zijn je darmen, je baarmoeder zit nu echt nog verstopt achter je schaambeen en komt daar rond de 12/13 weken pas achter vandaan
Ik denk het niet maar voelt beetje zo😃 Soort intuitie klinkt stom weet ik, we moeten de eerste echo gewoon afwachten
Ik had dat ook m.n bij de tweede en derde. Maar als er al meerdere tweelingen in de familie voorkomen is het toch zeker niet ondenkbaar spannend!