hier ook 3e zwangerschap. bij mijn dochter lag ik met 7 weken al aan infuus door uitdroging. maar daarvoor bij me zoontje wel misselijk tot 12 weken maar wel stuk minder.bij deze zwangerschap begon het misselijk en duizelig zijn ook pas na 7 weken tot 12 weken en sinsdien nergens last van heb net de hele huis schoongemaakt en zo meteen koken kids in bad doen.enigste waar ik nu last van heb zijn onrustige benen tijdens rusten en moeilijk in slaap vallen.wat ik bij 1 van de vorige zwangerschappen ook had.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Blijft bijzonder hoe het toch iedere keer weer anders kan lopen . Bij mij was het iedere keer toch weer anders (en niet alleen in het begin, maar ook verdere verloop zwangerschap). Zo was het bij mij: 1e: vanaf 5 wkn pijnlijke borsten en veel ongikrampen, vanaf 6 wkn sterk verminderde eetlust, moe, nooit misselijk geweest. 2e: vanaf 3 wkn (ja, voor nod dus!) slapeloosheid, misselijk, maagzuur, continue honger, huilerig/emotioneel, rommelende darmen en verstopping. Beetje ongikrampen en geen pijnlijke borsten. 3e: vanaf 3-4 wkn (extreem) pijnlijke borsten, hoofdpijn, rommelende darmen, misselijk en kokhalzen. 4e: vanaf 3 wkn ongikrampen en steken bij schaambeen, pijnlijke borsten, vanaf 5 wkn extreem misselijk, spugen, sterk verminderde eetlust, extreem moe, maar juist weer helemaal geen last van darmen. Telkens anders dus, maar wel steeds duidelijke zwangerschapskwaaltjes, dus tja.
Ja precies....het is al 2 keer goed gegaan...dus statistisch gezien heb ik weer meer kans op nog een gezonde zwschap