wat ik me afvraag, ik heb een dikke buik ( had ik al voor ik zwanger was, maar heb dus een enorme laag vet voor de baby zitten. Wie heeft dit ook en kan me vertellen hoe de 3d echo dan word.Is het dan minder van kwaliteit?Of maakt dat niets uit?
ik had van mezelf ook al een beetje een buik, dus ik ben er ook wel benieuwd na, maar ik denk dat de kwaliteit hierdoor niet minder zal worden.
Ik heb van mijzelf ook een lekkere vetlaag, en ik moet zeggen dat dit bij mijn 3D echo geen verschil heeft gemaakt! Ik weet niet zeker of ik foto's in mijn album heb staan, kijk anders daar even! ***EDIT*** Ik heb idd foto's van de 3d in mijn album staan! Ik vind de kwaliteit niet slecht!
Hoi, Ik weet dat als je een dikke buiklaag hebt dat de kwaliteit dan wel "minder"is.... MAAR het maakt niet veel uit hoor! Nu heb ik en een dikkere buikwand en de placenta ligt ook nog eens op de voorwand maar zelfs dan was het nog goed te zien.... Dus ik zou me er echt niet druk over maken hoor!
Ik heb nu een dikke buik maar ook al voordat ik zwanger was. Met 28 weken hebben we een pretecho laten maken en het resultaat was prachtig! Zie foto's in mijn album. Mijn placenta ligt trouwens ook tegen de voorwand aan.