3decho bij dikke buik

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Guinevere, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wat ik me afvraag, ik heb een dikke buik ( had ik al voor ik zwanger was, maar heb dus een enorme laag vet voor de baby zitten.
    Wie heeft dit ook en kan me vertellen hoe de 3d echo dan word.Is het dan minder van kwaliteit?Of maakt dat niets uit?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik had van mezelf ook al een beetje een buik, dus ik ben er ook wel benieuwd na, maar ik denk dat de kwaliteit hierdoor niet minder zal worden.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb van mijzelf ook een lekkere vetlaag, en ik moet zeggen dat dit bij mijn 3D echo geen verschil heeft gemaakt!
    Ik weet niet zeker of ik foto's in mijn album heb staan, kijk anders daar even!

***EDIT***

Ik heb idd foto's van de 3d in mijn album staan! Ik vind de kwaliteit niet slecht!

4. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Hoi,

Ik weet dat als je een dikke buiklaag hebt dat de kwaliteit dan wel "minder"is.... MAAR het maakt niet veel uit hoor!

Nu heb ik en een dikkere buikwand en de placenta ligt ook nog eens op de voorwand maar zelfs dan was het nog goed te zien....

Dus ik zou me er echt niet druk over maken hoor!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb nu een dikke buik maar ook al voordat ik zwanger was. Met 28 weken hebben we een pretecho laten maken en het resultaat was prachtig! Zie foto's in mijn album. Mijn placenta ligt trouwens ook tegen de voorwand aan.

6. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Oh otje.. jouw 3D echo is ook mooi gelukt inderdaad! super geweldig!

Deel Deze Pagina