ongestelde vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loesjee89, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Weet niet precies waar ik het moet plaatsen, maar aangezien ik zwanger wil worden, doe ik het maar hier.

Ik hoop dat iemand het herkend.

Zaterdag 9 maart werd ik s avonds ongesteld. Zondag behoorlijk heftig! En toen nam het al snel weer af. Dinsdag niks, woensdag niks. En toen vanaf donderdag heel veel bruinverlies tot zondag. Toen dacht ik: hè hè het is over. Tot vanochtend... heel veel bruin, roze slijm. Dit heb ik nooit zolang!
    Wel heb ik de laatste tijd als ik ongesteld word, gelijk bloedverlies en niet eerst bruin, maar daarna pas... maar zolang het ik nog nooit gehad! En ook nog steeds een beetje buikpijn alsof je ongesteld moet worden.
    Ik denk niet dat het normaal is... iemand die het ook wel is gehad heeft????

Xxx

2. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik herken je verhaal wel een beetje:)! Ik heb ook een keer gehad, dat ik dacht het is over, en toen begon het na 4 dagen weer! (eerst ook bruinverlies en toen weer gewoon bloeden...) Dit heeft bijna 13 dagen geduurd bij mij;) en toen was het echt gestopt. Ik maakte me toen ook een beetje zorgen, maar daarna is het gewoon weg gegaan. Ik denk dat het nog steeds te maken heeft met ontpillen.. wie weet bij jou ook:(, en anders bij twijfel gewoon even je HA bellen toch? Sterkte!

3. Missyou

Missyou Lid

14 mrt 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor. Het kan zijn dat je menstruatie de ene keer meer is dan de andere keer. Ik heb het ook wel eens gehad. Ook nadat ik gestopt was met de pil.
    Dan moet je cyclus het weer 'zelf' gaan doen, waardoor het wat ontregeld was.
    En inderdaad, mocht je het toch niet vertrouwen, gewoon naar de huisarts gaan. Succes ermee.
    x

4. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie reactie s! Ik ben al meer dan een jaar gestopt met de pil, dus dat zal het niet zijn.... ik wacht het nog even af. Na vanochtend is er niks meer gekomen. Dus hoop dat het nu over is!

Deel Deze Pagina