Hallo dames Ik was gister bij de Vk en die gaf aan dat ze alleen groei echo s doen als ze twijfelen of het het kindje niet te groot is.of een andere oorzaak.krijgen jullie hem wel standaard. Liefs
Ik heb ook geen groeiecho gehad.. Alleen termijnecho en 20 weken echo. Wel hebben we een pretecho gedaan met 30 weken en daar is naar de groei gekeken, vond dit wel fijn. Met 35 weken krijg ik nog een liggingsecho.
Hier is die ook niet standaard. Aan de ene kant wel jammer aan e andere kant.... Als er geen reden is om te denken dat je kindje te groot of te klein is, waarom dan een dure echo laten maken?
Mijn vk zei dat het komt omdat die niet meer gesubsidieerd worden oid ( ze heeft het me helemaal uit gelegd ) onze praktijk doet het wel, maar dan op eigen kosten van hun. Ik heb hem as woensdag
Hier is dat bij de vk ook niet standaard, alleen bij vermoedens van een te kleine of grote baby. Toen ik vroeg of ik dit met 30 weken wel mocht voor mijn eigen geruststelling, deed ze niet moeilijk over een verwijsbrief. Dan wordt het ook gewoon vergoed.
ik heb geen groei echo gehad. doen ze hier ook niet standaard. toch baal ik er van, want ik twijfel nu de hele tijd of mijn kind niet te groot is... bij mij deden ze dus wel moeilijk over een verwijsbrief voor geruststelling. heel irritant. dan moest ik 'm zelf betalen. heb ik niet gedaan.
Heb gisteren de groei echo gehad, ze doen hem hier gewoon standaard.Hier doen ze zowiezo niet moeilijk over even snel spieken als je daar toch ligt
Ja de Vk gaf aan dat ze het zonder reden niet kunnen verkopen bij de verzekering.en je kan het natuurlijk zelf doen met een pret echo.maar als je dan een medische wil kan het je zo honderden euro s kosten. Dus zij meten alleen je buik mijn Vk kan ook niet zelf echo s maken ze hebben de apparatuur zelf niet.
Hier doen ze het niet standaard Ik kreeg hem deze zwangerschap wel omdat de vk dacht dat hij erg klein zou zijn. Bij mijn dochter heb ik hem niet gehad en de vk heeft hier zelf ook geen apparaat denk als je bij een vk zit die wel het echo apparaat tot haar beschikking heeft ze het eerder zullen doen
Bij zoon niet gehad alleen de 12, 20 en liggingsecho. Nu bij dochter wel met 28, 32 en 36 weken omdat zoon dysmatuur geboren is.
Nou ik krijg dinsdag toch een groeiecho ze denken dat het een groot kindje word dus ze willen het toch even goed in de gaten houden.dus dinsdag kan ik weer even naar mijn mooie man kijken hihi
Hier is het ook niet standaard. Eerste zoon niet gehad. Voor deze zwangerschap staan er 4 gepland vanaf 27 weken. Ben benieuwd.
Bij mijn vk toen wel! Kreeg hem.met 28 weken. Aangezien E. Erg klein was kreeg ik er toen tot de 38 weken 1!
Bij de eerste geen groei echo's gehad. Vk dacht dat het een kleintje was van 6 pond. L was ruim 8 pond! Dus best wel verkeerd ingeschat. Ik zou deze zwangerschap wel graag groei echo's willen voor mn eigen gemoedsrust. Zal de volgende afspraak eens vragen of dat mogelijk is.
Hier de laatste 2 zwangerschappen elke 2 weken tot 30 weken en toen elke week een echo gehad. Ik heb suikerziekte type 2 en baar grote kindjes en had ook erg veel vruchtwater tot 33 weken. Mijn meisje groeit nog steeds op de p99 lijn door. Nu inmiddels 9 weken oud en weegt 7350 gram en 65 cm. Ze is randprematuur geboren. Maar had een flink gewicht en grote voor een ruime 3 weken te vroeg.