3e bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sophiaatje, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier inmiddels bevallen van nr 3.

Nr 1 in 12 uur dmv inleiding met zw vergiftiging. Geslapen en weet ik niets meer van. 37 weken

Nr 2 in 2 uur van eerste wee tot geboorte. Geen pijnbestrijding en weeën storm. Wel ingeleid met 38 weken

Nr 3 gyn wilde natuurlijk opstarten bevalling. Ik was er klaar mee, door veel klachten en uitputting. Laatste weken overgeven en niet slapen. Bevalling spontaan gestart en 8 u over gedaan. Uitdrijving was hell. Rotste bevalling, door sterrenkijker en kind van 10 pond. Dit hadden ze niet op de echo gezien. Knip gekregen en toen met moeite geboren. Hoop voor jou dat het makkelijk gaat. Zoals je meestal hoort. Het resultaat is het waard een prachtige zoon. Die het super doet. Succes met bevallen.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Door de snelle bevalling bij nr 2 mocht ik bij 1e wee al komen. De weeën waren om 5.00 gestart en de Vk van ziekenhuis dacht bij nr 3 dat hij er weer snel zou zijn. Ze hadden max 7.00 zou hij geboren zijn. De weeën waren zo krachtig in het begin, maar stagneerde waardoor ik aan het infuus moest.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    och meis alsof je mijn bevallingen beschrijft, ook ik beval supersnel en dat is ook best een angst van mij ook nu weer, maar meer omdat de placenta bij de vorige 2 niet kwam en ik dus met spoed geopereerd moest worden, gelukkig heb ik goede verloskundigen die hierop inspelen, en zo te lezen jij ook, dat je al serieus genomen wordt en je direct mag bellen bij de eerste wee is al super, en verder moet je ook vertrouwen hebben in jezelf je hebt het al 2 keer gedaan deze keer gaat het je ook lukken ;);)

zodra je wat merkt bellen, vertrouw je het niet ga je op eigen houtje naar het ziekenhuis maar vertrouw vooral op jouzelf

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 3e kindje t klinkt een stuk minder aangenaam de bevalling.. Sterrenkijker was me oudste ook wisten ze ook pas met de geboorte..
    Je hebt in ieder geval je zoontje en is alles goed gekomen dat telt ook hihi

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Bedankt voor je lieve berichtje .. Soms denk ik als me vliezen spontaan breken ik thuis beval .. Omdat vorige x toen ze braken in t ziekenhuis ze er snel was.. Mag meteen bellen indd en dan ook naar t ziekenhuis t kan wezen dat ik dan zelf zeg ik blijf nog even thuis, want dat mag ook haha .. Nou ja spannend maar weer en ja vorige bevalling ging helemaal goed geen reden tot paniek eigenlijk maar t is meer een stukje vertrouwen toen..

Deel Deze Pagina