Zeg dames Hebben jullie altijd vruchtbaarslijm? Of zijn er ook dames die dat niet hadden en toch zwanger zijn geworden?
ik lees even met je mee want zit met dezelfde vraag (alle maanden veel (vruchtbaar) slijm verloren en deze maand helemaal niks )
Heb het heel raar, tot nu toe om en om gehad. Ene maand wel en andere maand weer niet. (Ben nog niet zwanger trouwens) Vorige ronde kurkdroog en deze ronde echt een paar dagen veel vruchtbaar slijm. gr.
ik had voor dat ik zwanger was van Niels nooooooit vruchtbaar slijm en had ook nooit door wanneer mijn ei sprong en ja toch echt zwanger geworden van een zoon. Had erg onregelmatige cyclussen. En die onregelmatige cyclussne heb ik nu weer. maar 1 keer echt vruchtbaar slijm gehad. en soms twijfelachtig echt maar ietstje pietsje.
heb je altijd anders kun je niet zwanger worden heb er zelf vanaf afgelopen maand pas op gelet. bij sem niet in de gaten gehouden. heb het afgelopen maand wel gezien maar staat op internet ook dat het na de ei eruit kan komen.. zegt dus niets... succes met klussen