Wij hebben hem gisteren gehad! Alles zag er gelukkig goed uit en de uk ligt mooi op schema! Geslacht hebben wij ons niet laten vertellen. Het word onze eerste dus vind het dan nog wel leuk als het een verassing blijft... als we dat volhouden tot het eind...hihi Succes voor iedereen die deze week nog moet gaan!!
Oeee dat is wel spannend hehe ik wil het wel weten & we weten al wat het word, alleen mijn moeder en oma gaat mee dus verasing voor hun.. ik moet pas vrijdag duur nog zoooo langg .. wel fijn dat alles goed was !
Haha het is zo vrijdag joh! Leuk dat je moeder en oma meegaan. Ik moet nog 9 daagjes wachten heb hem volgende week donderdag. Wij weten nog niet wat wij krijgen, dus het is echt nog een verassing. Ben erg benieuwd!!
Wij hebben maandag de 20wkn echo gehad Alles was goed en hebben nog eens bevestigd gekregen dat we 100% een meisje verwachten Kleine muis was nu ongeveer 300gram geschat, iets onder het gemiddelde maar wilt nog niks zeggen Geniet er vooral van want is zo weer voorbij!
Ik heb van de spanning niet eens gevraagd wat de lengte van de uk was... hihi. @patjj88; morgen is het al vrijdag!!!! Nog heel eventjes geduld dus!
Spannend he!! Voor ons duurt het nog 2 weken. Wachten duurt dan lang he. Jullie mogen morgen. Veel plezier alvast .
owww spannend he wij mogen ook morgen...gelukkig al om kwart voor 9..zo werken daarna slapen en dan ist zo ver. hoop zo dat ze goed gezond is.