Hallo, Ik heb vorige week een eerste gesprek gehad bij de verloskundige en daarbij werden alle medische dingetjes besproken; bloedprikken, hb testen enz enz. Ik was helemaal enthousiast; een hele lieve vrouw die werkelijk alle tijd voor ons had!! Nu hebben we omdat ik 23 juli naar Bonaire op vakantie ga een afspraak voor de eerste echo op 17 juli.....ik vind het zo spannend, hihihihihi!! Groetjes Karin
Ooooooowwwwwwwwwwwwwwww je gaat naar Bonaire, ik ben jaloers!!! Ik wilde zo graag voor ik zou bevallen nog een keer die kant op, maar nu zit het er even niet meer in Wel lekker een echo voor jullie weggaan, heerlijk gevoel zal dat zijn!
wij hebben gister de 1e echo gehad en het is super. Jullie vakantie kon al niet kapot...naar Bonaire WAUW! Maar hij kan straks helemaal niet meer kapot als jullie de kleine worm hebben gezien....!!! Heel veel plezier met de echo en op Bonaire! groetjes Charlotte
Lekker!!!!!!! zo`n vakantie in het vooruitzicht en dan zeker als je je kleine wonder gezien hebt. Geniet dan ook maar lekker van je vakantie en veel plezier met je echo. Groetjes Alexandra