Er werd naar me geluisterd, ik voelde me serieus genomen. (maar ik denk in de praktijk dat er dus helemaal niks mee gebeurt bij het CB, kritiek op een collega blijft toch moeilijk bespreekbaar). En de discussie over vaccineren was helemaal niks vergeleken bij het voorgaande "gesprek" wat ik had, ik was nl woedend! F werd verdacht van craniosynostose en kreeg die diagnos dmv foto's. Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn. Je ziet helemaal niks meer van wat er toen te zien was, die arts moest daar nog even een opmerking over maken :x, pfff.
Hmm, ook al bepaald geen tactische, zo te horen? Feedback en kritiek naar CB: in onze persoonlijke situatie merk ik wel echt dat ze hun stijl aangepast hebben, maar of dat voor anderen ook effect heeft...? Dat vraag ik me dan ook wel eens af.
Nee, ik denk ook echt niet dat het dan voor anderen een verandering teweeg brengt. Maar goed, volgens mij kijkt het CB niet hoe zij functioneren, maar is het nog steeds een screening voor ouders en opvoeding.
Wij (mijn man & ik) zijn "pas" 4x gebeld of we een afspraak wilden maken voor de BMR vaccinatie. Ik had hem afgebeld omdat hij rond die periode ook buisjes zou krijgen en hier, na ruim 22 maanden met maar 4 uur slaap per 24 uur moest doen, prioriteit aan gaf. Eerst buisjes en amandelen en dan pas weer enten. Nou werd knetter gek van het gebel. Niks werd er genoteerd, en kon prima laten enten (eeehhhhh, nou de anesthesist wilden het absoluut niet hebben daar ze anders niet wisten waar de eventuele koorts vandaan zou komen). Belden ik maandag op voor een afspraak: * CB: Oohhhh, dus u belt voor de 18 maanden prik ? momentje..... (werd zo in mijn zin onderbroken). * CB: Ik zie hier in het systeem dat uw zoontje de 14 maanden ook nog niet heeft gehad. * Ik: *zucht* daarom bel ik om een afspraak te maken * CB: Waarom heeft hij die nog niet gehad? * IK : Ivm buisjes en amandelen * CB : Dan noteer ik: Vanwege ziekte * IK: Eeehhh, dan noteer ik?? We zijn pas 4x gebeld en er staat niks over in het systeem? nee niet vanwege ziekte, vanwege buisjes en amandelen * CB: Nee er staat niks in het systeem, oohhh dus niet omdat hij ziek was? * Ik : Nee niet omdat hij ziek was * CB : Dan had hij gewoon zijn enting mogen hebben Zucht, zucht, zucht Terwijl ik op het CB zelf met de arts en verpleegkundige totaal geen problemen heb, maar dit........... Met heel veel pijn en moeite kan ik morgen terecht, maar dan wel puur en alleen voor de prik (werd ook nog even 10x herhaald)