Meiden, het is weer zover. Ik ben zwanger. Vandaag is mijn NOD (beetje vroeg, maar zo loopt 'ie nou eenmaal bij mij). Het afgelopen jaar heb ik 3 vroege miskramen gehad - de laatste was vorige ronde, dus ik ben tussendoor niet eens ongesteld geweest. Duimen jullie voor me? Dominique
Ik duim voor je.. Duim je ook voor mij? Het is voor mij de derde keer in anderhalf jaar. Heel veel sterkte, ik stuur je heel veel posi energie.
hey Dominique (en Lise), gefeliciteerd en ik wens je alle geluk en gezondheid van de wereld toe mét je baby!
van harte gefeliciteerd meid. Ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan dit keer. ik duim zeker met je mee!
Ten eerste natuurlijk van harte proficiat! Hier bijna 3 jaar bezig en 3 mk achter de rug. Hopelijk gaat het deze keer goed. Wel even een vraagje... het je na je laatste mk nog een nega test in handen gehad? Ik heb nl de eerste keer meteen op de dag van de mk een nega test, de tweede keer duurde dat een week of 2 a 3 en de laatste keer duurde dat 1,5 maand. Dus niet dat je nu blij bent en het misschien nog oude hcg is. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je opnieuw zwanger bent. Heel veel succes!
Hoi Annemiek, dat is geen gekke vraag, maar ik had meteen weer een negatieve test na de mk. En de streepjes van deze zwangerschap zijn vaag begonnen en zijn steeds duidelijker geworden, dus ik ben er zeker van dat het echt een nieuwe zwangerschap is. Ik hoop dat het bij jou ook helemaal goed verloopt! We duimen voor elkaar, ok?