Hallo allemaal, Ik gebruik deze maand nu clomid 100. Bij mijn ziekenhuis doen ze pas follikelmeting vanaf 150 mg. Nu had ik op cd 16 gigantische buikpijn. Zo erg dat ik bijna naar zh wou gaan om te kijken of het wel goed zat. Want elke keer als ik op mijn rechter been stond kreeg ik ook pijnscheut bij mijn rechter eierstok. Het hield de hele avond aan. Na het slapen was het gelukkig weg. Hebben meerdere dames zulke pijn? En dan rond bij de eisprong of gewoon in de cyclus al? Tempen lukt me niet...ovu testen werken niet bij mij (pcos) en krijg ook geen fm.
Ik heb geen idee, maar wat slecht dat ze bij jou in het ziekenhuis pas vanaf 150mg fm's doen zeg! Ik had al 6 eitjes bij 50mg dus ben heel blij dat ik fm's kreeg. Ik kreeg erge buikpijn in de cyclus, niet tijdens de eisprong. De buikpijn kwam op meerdere dagen terug bij mij. Maar kan goed zijn dat jij wel je eisprong had. Als je eisprong inderdaad geweest is, heeft een fm nu ook geen zin meer. Afwachten dus...
Ik heb ook buikpijn gehad niet zo erg als jou. Maar ik had het ook na me eisprong een paar dagen dus bij mij was het door een cyste maar die heb ik gezien op de follikelmeting. Wat stom dat ze bij jou die metingen niet doen ik heb maar 50 mg clomid zit nu in mijn eerste ronde en heb iets van 4-5 metingen gehad. Bij mij gaat het goed met 50 mg mocht deze ronde niets worden mocht ik zelf zelfs kiezen of ik de volgende ronde ook die metingen wou.
Jah aan de ene kant maakt het mij ook wel heel onzeker hoor dat ik geen fm krijg! Ik heb contact opgenomen met de fit arts en ze zei dat het waarschijnlijk ovulatie pijn was geweest. Ik heb tot nu toe ook geen pijn meer gehad. Ik had zelf ook een hele grote cyste, die had ik gezien voordat ik aan de clomid begon. Ik weet niet of het daardoor kwam. Het is idd een beetje gissen dan he. Maar ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die zon buikpijn er van kreeg. Ik ben benieuwd of het deze maand raak is. We hebben tot nu toe nog wel om de dag geklust. Dus spannend.
6 eitjes pfiewww...nou ik hoop toch niet dat er bij mij 3 of meer zijn gesprongen haha....of igg blijven kleven Heb er nu al 1 rondlopen....dan word het wel een hele opgave...
Als ik het goed lees.....je onderschrift ?! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je naast clomid ook nog bijv. Pregnyl moeten zetten?