Jemig, heb op 26 april mijn 6e i.u.i. gehad. Vind het deze keer nog spannender als de 1e keer. Als dit niet lukt wordt het I.V.F. en ben er best zenuwachtig voor, maar ja misschien allemaal wel voor niks. Heb nu erg last van buikkrampjes en misselijkheidsvlagen, wat ik bij al die andere keren niet heb gehad. Zal het dan toch gelukt zijn? Je wil er niet te veel op hopen, maar ook wel weer zoveel mogelijk omdat je positief moet blijven. Jemig wat is een vrouwenlichaam toch raar, houden de utro's me voor de gek of wordt het dan toch echt zwanger en blijft het dan ook goed gaan? Oh was het maar alvast volgende week dan wist ik al wat meer. Mocht het niet zijn gelukt gaan we eerst nog heerlijk op vakantie en daarna kunnen we ons gaan focussen op I.V.F., tenzij het misschien wel spontaan vanzelf gebeurd op vakantie, maar die kans is er niet, maar ook weer wel, er is niks mis met ons. Wat een onzekerheid toch allemaal weer. We blijven hopen en fingers crossed voor iedereen die op het wachtbankje zit.