Ik heb hier 5 katten (1 poes en 4 katers) En we hadden nog een 6de (Gigi) Die treiterde altijd zijn broer(Mercedes) en die durfde niet meer op bak te gaan Dus je raad het al...die ging gewoon in een hoekje zitten En Mercedes durfde niet meer gezamelijk te eten want dan kreeg hij een tik. Dus heb ik maar een eigen bakje voor hem gekocht ik vond het altijd zo sneu om te zien...en op avond dat ik aan het werk was... belde me vriend op dat Gigi boven dood lag naast het bed En tien was ik aardig overstuur...want het was toch meerendeels mijn kat En het heeft toen met mercedes een aantal maanden geduurt voordat hij de oude was. En hij durft nou weer op de bak en hij eet nog wel uit zijn eigen bakje Om dat hij dat nou eenmaal gewend is Maar nou gaat hij dus zijn andere broer (Gremlin) lopen treiteren En die ligt nou iedere keer in de kattenbak te slapen En hij plukt zich helemaal kaal vanwege de stress We zijn dus waarschijnlijk van plan om die katten een tijdje apart te zetten En dan zien hoe het met Gremlin gaat Maar van die andere katten (Josie, Eeyore en tijgetje) hebben we totaal geen last Dat zijn echt een stelletje goedzakken die alles wel best vinden
Hoi hoi, Wij hebben hier zelf 2 katten en nu een logeetje (klein katertje van 3 mnd) en ik vind het net teveel hoor. Het is leuk om ze te zien spelen met z'n 3en, maar verder is het eigenlijk toch veel meer werk vind ik.
Ja het zeker weten veel werk Als deze katten overleden zijn (dat duurt hopelijk nog een paar jaar) Dan neem ik er echt niet zoveel meer