kleine maat zwangerschapsbroeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vickie, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vickie

vickie Lid

25 jun 2010
    40
    0
    0
    limburg
    Meiden ik heb een vraagje de zwangerschapsbroeken wat ik tot nu toe gevonden heb beginnen allemaal bij maat 27 maar die zijn mij te groot weet iemand van jullie een merk die kleinere maten hebben.

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb broeken van mama licious 1 maat 27 en de ander maat 26.. dus ze zijn er volgens mij wel.. maar ook heel weinig hoor;)

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik heb ook een maat 26 gevonden en die zat als gegoten, 27 was me echt te groot, heel raar..
    Ik heb hem toevallig in een "normale" babywinkel gevonden waar ze 1 broek in maat 26 hadden. Misschien dat je een paar winkels moet aflopen, maar ze zijn er wel!

4. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    oja het was een broek van mamalicious

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    h&m mama,
    de broeken van de h&m vallen klein, ik heb zelf maatje 34
    en altijd maat 25 van broeken gehad, ik kon daar de positiebroeken maat s/36 aan. En leuk ook, want ze zijn niet duur. ;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh ja H&M heb ik ook 1 broek vandaan! maat 36 valt idd klein.

7. misa

misa Niet meer actief

Koop 'm niet te klein zou ik zeggen. Liever wat ruimer. Ik heb er twee met 12 weken gekocht, maar die beginnen nu al stukken minder te zitten... Bah!

8. vickie

vickie Lid

25 jun 2010
    40
    0
    0
    limburg
    dank jullie wel voor de reacties dan moet ik gewoon wat beter zoeken denk ik.Maar nu weet ik tenminste wel dat ze kleiner te krijgen zijn.

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb zelf ook mt. 25/26.

De h&m broeken zitten mij echt te groot, niet in de taille. ik ben ook klein 1,64 dus wellicht dat het hier aan ligt? Maar bij mijn kont en benen lubberen ze namelijk gigantisch, terwijl ik toch al heel wat h&m broeken heb gepast.

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb zelf ook een kleine kledingmaat, normaal 32/34.
    Maar H&M Mamma heeft al spijkerbroeken vanaf maat 34!, maar je moet er wel goed naar zoeken. Ook Noppies verkoopt al kleding vanaf maat xxs, dus misschien dat je daar wel iets kunt vinden.

Deel Deze Pagina