Meiden ik heb een vraagje de zwangerschapsbroeken wat ik tot nu toe gevonden heb beginnen allemaal bij maat 27 maar die zijn mij te groot weet iemand van jullie een merk die kleinere maten hebben.
Ik heb broeken van mama licious 1 maat 27 en de ander maat 26.. dus ze zijn er volgens mij wel.. maar ook heel weinig hoor
Ik heb ook een maat 26 gevonden en die zat als gegoten, 27 was me echt te groot, heel raar.. Ik heb hem toevallig in een "normale" babywinkel gevonden waar ze 1 broek in maat 26 hadden. Misschien dat je een paar winkels moet aflopen, maar ze zijn er wel!
h&m mama, de broeken van de h&m vallen klein, ik heb zelf maatje 34 en altijd maat 25 van broeken gehad, ik kon daar de positiebroeken maat s/36 aan. En leuk ook, want ze zijn niet duur.
Koop 'm niet te klein zou ik zeggen. Liever wat ruimer. Ik heb er twee met 12 weken gekocht, maar die beginnen nu al stukken minder te zitten... Bah!
dank jullie wel voor de reacties dan moet ik gewoon wat beter zoeken denk ik.Maar nu weet ik tenminste wel dat ze kleiner te krijgen zijn.
Ik heb zelf ook mt. 25/26. De h&m broeken zitten mij echt te groot, niet in de taille. ik ben ook klein 1,64 dus wellicht dat het hier aan ligt? Maar bij mijn kont en benen lubberen ze namelijk gigantisch, terwijl ik toch al heel wat h&m broeken heb gepast.
Ik heb zelf ook een kleine kledingmaat, normaal 32/34. Maar H&M Mamma heeft al spijkerbroeken vanaf maat 34!, maar je moet er wel goed naar zoeken. Ook Noppies verkoopt al kleding vanaf maat xxs, dus misschien dat je daar wel iets kunt vinden.