3e keer missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door FlashPoint, 13 apr 2025.

1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Gisteravond had ik licht bloedverlies, vanochtend heeft het echt doorgezet. Flink wat bloedverlies en meerdere stolsels. Later nog stolsels, kwam wat onverwacht omdat ik dacht alles wel kwijt te zijn vanochtend. Maar nu hou ik er maar rekening mee dat er mogelijk nog meer komt.
    Ergens wel 'blij' dat het spontaan komt en het wachten over is. Want dat vond ik mentaal toch best wel zwaar.

2. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    Hey, het is niet verder op gang gekomen dus waarschijnlijk vanavond de medicatie pakken en dan morgen of vrijdag de inwendige tabletten. Ik voel me nog niet echt fit helaas maar dat zal ook wel even duren.

3. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    Oh dat is inderdaad wel fijn! Ik hoop voor je dat hij snel mooi compleet mag zijn.

4. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    Oh nee wat naar :( jij ook al.
    Ik hoop voor je dat de pillen deze keer wel werken hoor. En dat je anders snel genoeg de curettage mag. Heel veel sterkte ook voor jou .

5. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113

Met 8 weken en 4 dagen gestopt met groeien. Ik zou nu 11 weken en 4 dagen zijn. Dus al 3 weken verder zonder enige zicht dat het door zet. Dus gelijk morgen ochtend de eerste medicijn (oraal) en daarna na 24u 4 tabletten inbrengen. Hopelijk gaat het zoals zou moeten. En ben ik er ook 'vanaf'.

Een heel mooi beeld op de echo gehad. Echt al zo goed te zien , maar helaas zonder hartslag. Nog wel een mooie echo foto meegekregen. Toch heb je stiekem de hoop dat ze het verkeerd zagen. Maar helaas.

6. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113
    Mij is verteld dat ik het eerste medicijn pas morgen ochtend mag nemen. Omdat ze (mocht er wat zijn) makkelijker kan monitoren. Had gehoopt dat ik het gelijk al in mocht nemen. Maar helaas , nu alsnog wachten tot morgen ochtend.

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend dat het niet doorzet, hopelijk met medicatie wel snel.

Dat niet fit voelen kan helaas denk ik ook wel even duren ja. De hormonale schommelingen, maar ook wat het mentaal allemaal met je doet.

FlashPoint vindt dit leuk.
  8. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Die hoop hou je inderdaad tot het moment dat je het echt nogmaals bevestigd krijgt. Wel prettig dat je nog een mooie echo hebt mee kunnen krijgen.

Bij mij was dat (ondanks ongeveer dezelfde termijn) niet het geval, waarschijnlijk toch al groeiachterstand gehad.

Hopelijk werkt de medicatie snel en kom je er goed doorheen.

9. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Na alle stolsels vanochtend lijkt het erop dat ik het echte vruchtje pas later in de middag ben verloren. Was heel anders qua structuur.

Was op een nogal hectisch moment; niemand in huis en was precies bezig met mn dochtertje die overstuur was. Kon er dus niet echt bij stil staan en heb het zonder nadenken door het toilet gespoeld Ik weet nog niet zo hoe ik me daarbij voel. Ergens vind ik het spijtig dat ik er niet even wat langer bij heb stil gestaan. Aan de andere kant vraag ik me af of er iets herkenbaar te zien zou zijn geweest. Het is helaas niet anders. Dochtertje had me nodig en dat ging voor.

Heb contact gehad met de verloskundige en volgende week nog een afspraak om te kijken of echt alles weg is. En dan kijken hoe de weg verder zal verlopen.

10. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    Jeetje wat een timing het komt nooit gelegen wat dat betreft.
    Wat vervelend dat je het nu niet meer kan terughalen ook maar idd wat je zegt je dochtertje heeft je dan gewoon even nodig.

Was het meer geel wit achtig? Dat kan ook gewoon weefsel zijn is mij toen verteld. Ik dacht ook dat dat het vruchtje was maar ze zeiden dat dat vaak toch meer bloederig is en onherkenbaar afhankelijk van de termijn. Hoe ver was je?

Ik heb ook besloten de pil morgenvroeg in te nemen en dan vrijdag de inwendige. pff ik vind het weer zo spannend om te weten ook wat er komt

11. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    We gaan het dan samen doorlopen morgen en vrijdag. Ik hoor graag hoe het met je gaat wanneer je behoefte hebt om iets te delen. veel sterkte alvast en ik hoop op een spoedig verloop zover dat kan.

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    In de ochtend had ik bloederige stolsels, soort strengen. In de middag was het ook wel bloederig, maar ook nog beetje anders erbij. Een echt een soort rubberachtig klompje. Sorry voor de omschrijving.

Met 8+2 had ik een echo met kloppend hartje, verloskundige dacht qua meting dat het zeer kort daarna gestopt is. Op de echo was ook niet echt iets herkenbaar zeg maar, meer soort boontje zonder echte verdere vorm erin. Waarschijnlijk was er ook sprake van groeiachterstand, dus denk daarom ook weinig te zien.

Ik wens je veel sterkte deze komende dagen ❤️

13. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113

Ja , ben benieuwd. Hopelijk over 2 weken is het allemaal schoon. Nu ik weet dat ik morgen ochtend de eerste pil ga nemen. Voel ik mij echt heel emotioneel. Toch spannend voor wat komen gaat en ook het verlies. We houden elkaar op de hoogte, jij ook veel sterkte gewenst. Hopelijk mag het het bij ons beide goed verlopen!

14. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Ook jij veel sterkte gewenst!

KellD vindt dit leuk.
  15. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    293
    173
    43
    Vrouw
    Nederland
    Ahh nee, dat verwacht je ook niet meer met die termijn.
    Ja snap ik, die hoop heb ik ook nog ergens dat ze het mis hadden. Maar wel fijn om bevestiging te krijgen voordat je met de pillen begint. Ook fijn dat je nu vandaag kan starten, hopelijk is het snel achter de rug zonder teveel pijn etc. Heel veel sterkte

KellD vindt dit leuk.
  16. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    293
    173
    43
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel, ja ik heb een verwijzing gekregen. Nu nog even de afspraak maken. De kliniek vertelde wel dat je liever hebt dat het natuurlijk met of zonder pillen komt omdat een curretage ook weer dingen kan beschadigen. Hopen dat dat gaat lukken. Ik hoop voor jou ook dat het snel mag afkomen, heel veel sterkte.

17. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    Succes hoor met innemen. Ik heb hem net gepakt. Toch elke keer spannend en heb nu echt ff gezegd tegen mezelf niet denken gewoon doen. Hup het moet toch. maar bleh wat klote..

18. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113
    Hier ook. Vanochtend de eerste ingenomen. En nu al helder rood bloedverlies met stolsels , en menstruatie achtig krampen. Morgen ochtend dan met de eerste 4 pillen beginnen om in te brengen. Heb het gevoel dat het nu al aan de gang is. Ook erg last van m'n rug. Ik doe wel voor de zekerheid morgen en overmorgen 4 pillen. Het hoeft niet , maar je mag het inbrengen voor de zekerheid. Dan doe ik dat, anders wellicht spijt dat er over 2 weken nog een rest in zit. En dan moet ik overnieuw beginnen , dus kan beter gelijk inbrengen. Je schaad er verder ook niks mee.

Jij ook heel veel sterkte gewenst. Bij jou al op gang gekomen?

19. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Eerste medicatie werkt dan al wel vlot zo te horen. Begrijp helemaal dat je de rest ook nog neemt, al is het voor de zekerheid. Je wilt gewoon zoveel mogelijk zekerheid dat er niks achterblijft.

Veel last ervan? En hoe voel je je eronder?

20. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113

Bij mij doet het echt al heel veel. Ik zat gewoon met weeën, ik wist het echt even niet meer. Zo ontzettend last! Toen ik eenmaal (weer) op de wc zat. Kreeg ik een huilbui en toen opeens was er een 'plop' en viel iets zo in de wc. Op slag waren de krampen weg. Het voelde heel emotioneel, maar ook hoe bizar ook als opluchting? Ik weet dus niet of het het vruchtje was. Maar de krampen zijn nu in veel mindere maten aanwezig! Of de paracetamol heeft ineens veel gedaan. Maar ik was net echt aan het kamperen, het voelde echt als weeën met een naderende bevalling. En dat het Ik nu niet meer. Uiteraard weet ik het niet zeker , er zal vast nog veel zitten. Want ik bloed ook echt veel, ook met stolsels.

Morgen breng ik die 4 tabletten in. En dan weer afwachten.

Deel Deze Pagina