@Salsera wat fijn dat alles schoon is! Wij hebben precies hetzelfde qua leeftijden. Ik ben ook 38 en mijn dochter is nu 2,5. Maar dit soort dingen laten zich niet overhaasten. Neem je tijd want die heb je nog zeggen ze altijd tegen mij haha al voelt dat niet zo. Informeren kan nooit kwaad. @LunaKyra, oh wat ben ik blij voor je dat het alsnog zelf begonnen is. Ik denk echt wat je bent verloren dat het goed is en dat je straks gewoon schoon kunt zijn hoor. Ik ga iig duimen voor je. Mij is verteld dat het vruchtje het belangrijkste is en als je dat zo mooi kon zien dan moet dat haast wel. Wat bijzonder en mooi dat het zo goed zichbaar is, ook heel verdrietig om te zien Wij hebben het elke keer bewaard, foto's gemaakt en in een klein kistje gedaan en begraven. Veel sterkte met het verlies <3 Hier alleen nog wat bruin bloed verlies dus hopelijk is het snel klaar en wordt ik daarna weer snel ongesteld. Ik ga wel even bellen met het zkh in Antwerpen of en wat ze voor mij zouden kunnen betekenen. En dan even voelen of ik die onderzoeken wil ondergaan of dat we liever weer verder proberen.
Nu ik dat van jou zie heb ik spijt dat ik ons zakje niet heb open gemaakt. Misschien zat er alsnog wel een kindje in? Of niet en dan wist ik dat ook. Ik ga het kistje straks miss toch even terug open maken we hebben het nog niet begraven nu.
Ik hoor ook heel graag van jullie mochten jullie weer gestart zijn met traject, al geprobeerd hebben, aan het wachten zijn of weer in verwachting zijn Als je het wilt delen natuurlijk!