Lieve dames iemand die dit herkend begin nu een beetje moedeloos te worden. ik weet nu al zeker 4 weekjes dat ik een leeg vruchtzakje heb. Het liefst wil ik dat mijn lichaam zijn werk gaat doen. Nu iets langer dan een week heb ik dagelijks wel wat bloeding. Niet zo heftig maar wel rood bloed. Vandaag een controle echo gehad bleek dat het vruchtzakje er nog steeds in zat hoe lang kan dit duren? Bloed al langer dan een week maar nog steeds niet los gekomen helaas. Baal enorm! Iemand a.u.b. die hetzelfde heeft meegemaakt? Hoelang loop jij rond met bleodingen? Is het uiteindelijk eruit gekomen?
Heyy, Hier was mn eerste zwangerschap een leeg vruchtzakje heb het met pillen toen op moeten wekken, het was soort van mini bevalling. Ik had er niet op willen wachten want dat geeft ook weer stress dus misschien zijn pillen dan een optie? Sterkte weet dat het een heftige tijd is waar je dan in zit.
Wat verdrietig dat je dit moet meemaken. Begrijp heel goed dat je wilt dat je lichaam dit zelf doet. Soms kan zoiets nog weken duren voordat je lichaam het dan uiteindelijk toch los laat. Helaas heb ik 2x over medicatie moeten gebruiken omdat mijn lichaam het niet “door” had dat het om een niet vitale zwangerschap ging. Helaas zelfs na gebruik medicatie was ik nog niet schoon (beide keren). Dus het zal echt per lichaam verschillen en soms kan dit echt een proces van weken zijn als je het zou willen afwachten met de kans dat het uiteindelijk toch niet los komt. Hopelijk kan je lichaam het toch snel loslaten, veel sterkte ❤️
Wat naar dat je dit mee moet maken Ik heb bij mijn eerste MA ook 4 weken afgewacht (geen bloedverlies gehad) en meerdere keren acupunctuur gedaan en vrouwenmantel thee gedronken maar er kwam maar niks. Dan uiteindelijk toch medicatie genomen en de twee keren erna dat gewoon meteen gedaan. Ik hoop dat het alsnog vanzelf mag komen voor je! Sterkte <3