hai allemaal! Ik heb vandaag mijn nod (mijn LF is 13) en al jaren elke cyclus 5 of 4 dagen voor nod al bruine of roze afscheiding. Deze maand heb ik dat niet en ook nog geen ongi vandaag! Wel nog steeds heel veel kwaaltjes die op zwangerschap kunnen wijzen (of op ongi, maar dan heb ik ook die bruine/roze afscheiding en nemen die kwaaltjes ook af). Gistermiddag negatief getest met action early en vanmiddag negatief met Predictor early. Wellicht dus een late innesteling/diapauze, dit heb ik weleens eerder gehad nl. Ik heb op 2 mei mn eisprong gehad (op 1 mei ovulatiepijn en knalpositieve ovulatietest en op 2 mei was de test weer negatief). Mijn cyclus is zeer regelmatig. En ik gebruik al jaren geen anticonceptie. Nu dus maar wachten wachten wachten op ongi of een positieve test!! Zo spannend!! Ik heb ondanks de negatieve test we een heel goed gevoel dat het raak zou kunnen zijn, maar dat ik gewoon nog te vroeg getest heb. Wie herkent dit?!
Ik zou in de ochtend testen als ik jou was eerste plas gelijk. In principe zou je morgen wel licht positief moeten testen dan als je echt zwanger bent. Maar zelfs met een enorm regelmatig cyclus, kan er altijd een kleine afwijking plaatsvinden die de menstruatie later op gang laat komen dan gepland. Ik heb sinds de bevalling van nr 1 altijd bruinverlies en vroegtijdig bloedverlies (ook tijdens de 2 fout gelopen zwangerschappen) op deze keer na. Maar had al wel vanaf 12 dpo oplopende testen en op de nod was het heel duidelijk. Heb nog nooit negatief getest op de nod terwijl ik wel zwanger was.
Bedankt voor je reactie. Ik moet ook in de ochtend testen haha maar kon niet wachten toen ik de test had gekocht. Mss morgenochtend inderdaad maar testen met de predictor!! Ik heb in het verleden wel vaker op nod negatief getest terwijl ik toch zwanger was, maar toen was ik niet zeker van eisprong (deed geen ovutesten) dus kon het ook een langere cyclus zijn of late innesteling/diapauze. Wel had ik telkens ver voordat mn test eindelijk positief werd duidelijke zwangerschapskwaaltjes.
Hey, was je uiteindelijk zwanger?? Ik zit vanaf vandaag in hetzelfde schuitje! Ook geen bloedverlies van te voren en vandaag mijn nod, maar vanmorgen een negatieve test .
Hier ook hetzelfde... meestal vanaf 9 dpo bruinverlies. 27e was m'n nod, maar nog steeds niks en ook negatief getest. Nu 15dpo, maar ben ook niet helemaal zeker van m'n eisprong en of die er ook geweest is.. afwachten maar