ik heb met name bij het water van die schijven. Helemaal opgezette voeten.. Hier ook de vraag gehad of oudste dochter mazelen had, wangen zaten onder de 'muggenbulten'!? Lijkt me niet als ze niet ziek is.
Hier was ze wel ziek, maar vervolgens is mijn man ziek geweest, werd Caitlyn gisteren ziek, (zonder bultjes dus) en ik ben nu aan de beurt. Dus vooralsnog houden we het dan maar op reactie op muggebulten in combi met een buikgriepje.
Onze zoon zit ook onder de megamuggenbulten!! Echt joekels. En ze jeuken zo vreselijk arme jongen soms krabt hij het helemaal open zo'n jeuk dat hij heeft. Ze moeten hem alleen maar hebben want mn vriend, dochter en ik zijn nog helemaal niet gestoken dit seizoen.
deze zijn toch te weinig nog vr waterpokken. zoontje had muggen bulten en met blaasjes na een nacht toen muggen parfun kapot was 15 bulten zeker. HA zei dat die ontstoken waren. hij hft er aan gekrabt. hij kreeg een AB zalf tegen ontsteking. ik ben allegisch tegen muggenbijten. hij is ook gevoellig dus.. even naar HA.
Mijn oudste en jongste dochter hebben deze bulten met blaasjes ook gehad, ook met dezelfde ziekte verschijnselen. Het waren duidelijk geen muggenbulten. Ik weet tot op heden niet wat het geweest kan zijn. Ik gok op een virus.
Dochter had hier twee weken geleden van die grotere muggenbulten met vocht, dacht in eerste instante ook aan waterpokken. Ze jeukten ook heel erg en hebben wel een week gezeten, maar het waren er maar drie, dus zal toch van een mug geweest zijn. Misschien wel van die nieuwe soort mug, die geven kennelijk ook grotere bulten.