Hi (aanstaande) mama's! Ik ben weer zwanger! Ik wilde even mijn ei kwijt op dit forum maar weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen.. Ik heb nu dit jaar al twee keer een miskraam bij 6-7 weken gekregen.. Nu ben ik weer in 'blijde' verwachting maar ik ben zooo bang.. Ik heb dus serieuze hartkloppingen en paniek als ik moet plassen. Ik krijg het helemaal warm en weet niet waar ik het moet zoeken! Ik ben echt angstig.. Gelukkig weet ik dat ik het totaal niet zelf in de hand heb.. Dus het is afwachten.. Als het weer misgaat mag ik wel eindelijk naar de gyn. Maar liever blijft dit kleintje bij me. Ik heb nu veel groeipijn (zoals vroeger in je benen) in mn onderbuik.. Ik hoop zo dat het niet veel erger wordt. Die spanning! Pff.. Het liefst ga ik nu slapen en word ik wakker als ik 12 weken ben. Nog meer dames die zich in het begin zo ontzettend druk hebben gemaakt bij elk toiletbezoekje? Veel liefs
ik herken het niet gelukkig , maar ik wil je wel ontzettend veel succes wensen , en duim heel hard voor je dat deze kleine wonder wel mag blijven zitten !
Fijn voor je dat je weer zwanger bent! Ik kan me er alles bij voorstellen. Na mijn miskraam was ik meteen weer zwanger, maar de schrik zat er goed in. Sinds kort speur ik niet meer m´n hele wcpapier af naar sporen roze-rood na een toiletbezoek. Hoop echt voor je dat deze lekker bij je blijft.
Hee dreames, wij zaten samen in het november topic of niet? Wat fijn dat het zo goed gaat!! Ja ik vind het echt eng als ik naar mn toiletpapier moet kijken.. Zal nog wel even zo blijven dan.. Morgen moet ik sowieso de gyn bellen dus doe ik gelijk de vk ook maar! Lief van jullie, dat medeleven! Ook van DeBJjJ, heel lief.. Bo
Spannend meiden weer.. Herken het heel erg..bij mij ging het 5 keer mis, maar wel verspreid over 12 jaar..en via mmm. Ik duim voor jullie dat het deze keer gewoon goed gaat hoor!!!!! En dat moet nou ook gewoon een keer.... Zet m op...op naar een mooie gezonde beeb voor jullie!
Klopt wij zaten samen in het november topic. Hopelijk krijg je ook een vroege echo om te zien of het goed zit. Ga voor je duimen!
Het blijft toch spannend en eng als het al vaker is misgegaan! Ik ben in 2011 2x zwanger geweest, dit jaar voor de 2e x zwanger, en ook geen onbezorgde zwangerschap. Heb wekenlang bloedverlies gehad. Toen ik met 10 weken plots een halve liter bloed verloor schrok ik me rot en dacht ik ook dit is het einde.. maar bleek door een haematoom te komen. Nu eindelijk bloedvrij. Omdat de zwangerschap van mijn dochter* pas met 23 weken eindigde, zal ik nog wel even in spanning zitten. Brr.. wat nou genieten Succes en hoop voor je dat alles goed blijft gaan deze x!
Ik herken het ook. De spanning is vreselijk! Krijg je vaker en vroeger een echo? Ik leefde echt van echo naar echo. Naar de wc gaan vond ik ook echt vreselijk. Tot op de dag van vandaag blijf ik checken op bloed. Zelfs als ik niet zwanger ben. Het is een automatisme geworden. Wc-papier met roze bloemetjes zou ik verbannen. Deze hebben mij al meerdere keren een hartverzakking veroorzaakt. Inculsief bedrukte onderbroeken waar rood in zit . Wat mij verder hielp waren ontspanningsoefeningen en veel afleiding. Elke keer als ik in paniek schoot probeerde ik mezelf rust in te praten en op mijn admehaling te letten. Heel veel succes deze zwangerschap!
Och meid, wat herken ik dit goed. Wij zijn nu ook voor de derde keer zwanger in een jaar. Ook twee miskramen achter de rug. Verschil is dat we een aantal maanden niet bezig geweest zijn de laatste maanden, voor de onderzoeken. Blijkt dat we twee keer pech hebben gehad en dat we helemaal gezond zijn. Eigenlijk werd dit inderdaad niet gedaan na twee mk, maar na heel veel aandringen en toch wel een aardige omweg heb ik het toch voor elkaar gekregen. Nu worden we goed in de gaten gehouden door de gyneacologe. Dat geeft mij persoonlijk wel een stuk rust. Vorige week het hartje horen kloppen en morgen weer een afspraak. Hopelijk heb je dit keer een echte plakbeeb. Ik wens je al het geluk toe. Dikke knuffel!
Wat lief van jullie! Ik heb zelf m'n angsten uitgesproken bij m'n mental coach en na een goed gesprek ga ik er wat meer van proberen te genieten. Ik plas wel in het donker, zonder te kijken! Ze vroeg me of de klap minder hard zal zijn als ik nu al rekening ga houden met eventueel een miskraam.. Uhh nee, net zo hard eigenlijk! Dus kan ik er beter van genieten! Het helpt mij ook wel dat de clearblue's duidelijk stijgen! (3.5 wk= clearblue 1-2 en 4.1 wk= clearblue 2-3) 6juli krijg ik inderdaad een vroege echo.. Ben dan bijna 7 weken dus er moet sowieso wat te zien zijn. Liefs bo
Wat fijn dat je een vervroegde echo krijgt! Er moet dan zeker wat te zien zijn. Ik zelf heb het nooit mee hoeven te maken, maar mijn zus daarentegen wel. Dus toen ik na haar miskraam ook zwanger bleek te zijn heb ik weken onrustig gelopen. blijft anders als je het zelf mee maakt. Ik ga duimen dat alles goed is en alles blijft zitten! Tis verdiend en hoop dat je een mooi iets te zien gaat krijgen 6 juli